FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
geen regendans.. maar wel een rode vlag? :D
edit VSC voor dit? Ze hebben al voor minder rode vlag /safety car gedaan

Alpha Tauri die Red Bull hun race verneukt? :D Of een kans voor Perez op een derde en mss 2de plaats?

En nu safety car. Dit vind ik zo belachelijk hé, doe dat dan toch direct?
Dat gedacht had ik ook. Iedereen zag toch direct dat er brokstukken op het circuit lagen, zelfs met die ideale positie om Norris zen wagen van het circuit te halen.

Dat gedacht had ik ook. Iedereen zag toch direct dat er brokstukken op het circuit lagen, zelfs met die ideale positie om Norris zen wagen van het circuit te halen.
Hopelijk blijft hij ook niet te lang uit rijden nu.. dat we toch nog iets van een battle zien :)

279271808_5409928222398752_1049910996862587013_n.jpg

Deze mag ook de vuilbak in...

Leclerc geraakt altijd zo dicht tot dat stukje onder die brug, daar verliest hij altijd zoveel tijd

Leclerc geraakt altijd zo dicht tot dat stukje onder die brug, daar verliest hij altijd zoveel tijd
Op die lange rechte stukken is de RBR gewoon beter, en dan meer acceleratie uit de bocht voor dat stuk. Zie Leclerc er niet voorbij geraken zonder driver error.

Op die lange rechte stukken is de RBR gewoon beter, en dan meer acceleratie uit de bocht voor dat stuk. Zie Leclerc er niet voorbij geraken zonder driver error.
Ja denk ook dat hij het al opgegeven heeft. Zal nu wss ook gaan voor die 2de plaats vast te houden ipv foutje te maken

Brol circuit en saaie race. Nu ja het kan niet elke keer feest zijn. Las Vegas heeft nog een langere straight zeker oh boy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan