Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is dan ook een heel trieste wagen.. een wonder dat russel op p5 zitHamilton rijdt toch ook weer een trieste race.
Hij kan er inderdaad niks aan doen. Maar het was wel. niet echt slim van hem om daar buitenkant een andere wagen te gaan hangen. Je kan ook eieren voor je geld kiezzn en de andere wagen even voor laten, zoals Leclerc deed. Je wint de race niet in lap 1.

Heel triest. Maar hij kon er weinig aan veranderen. Zat hopeloos vast achter Gasley. En van die vond ik het wel heel vreemd dat die niet voorbij Albon raakte. Tsunoda kon toch inhalen. Dan moet Gasley toch voorbij een Williams raken.Hamilton rijdt toch ook weer een trieste race.
Volgens mij heb ik toch duidelijk gezegd dat Sainz niks verkeerd deedMuh allez, had hij Ricciardo moeten voor laten had hij evengoed iemand in zijn gat kunnen krijgen, zoveel had hij mogen remmen. Hij zat er echt wel voor bij ingaan van de bocht en laat dan nog eens gigantisch veel plaats.
Kon hij echt niets aan doen. Weinig met slim te maken. Gewoon nog eens bekijken vanuit zijn cockpit en die van Ricciardo.
. Hij lietzelfs mooi plaats voor Ricciardo. Maar die maakte een klein foutje, kon niet aan de koord blijven en tikte Sainz er uit. En alles wat ik daar van zeg is dat Sainz dat eigenlijk wel had kunnen verwachten. Jezelf buitenkant een andere wagen positioneren is nooit slim. Zeker niet in de eerste ronde en wanneer het circuit er zo verraderlijk bij ligt. Leclerc liet Norris gewoon eerst. Wat heeft Leclerc daarbij verloren ? Niet veel. En Norris haalde hij wat later makkelijk terug in. Sainz had Ricciardo ook gewoon door moeten laten. Niet door plots vol op de rem te stampen maar door gewoon minder aan te dringen om toch als eerste de bocht in te gaan. Natuurlijk kan er dan nog iemand vanachter tegen je op rijden, maar die kans is kleiner dan dat Ricciardo tegen je op zal rijden midden in de bocht. Ricciardo de volgende ronde of zo dan terug inhalen zou helemaal niet moeilijk geweest zijn.Yep. Heel dom.Dom van Leclerc.
Als je zoveel punten voor staat in het kampioenschap moet ge die p3 gewoon pakken.
Nee, wel dat hij niet slim was, en daar ben ik het echt niet mee eens. Dat wordt hier op BG echt een sport om nog niet eens rare bewegingen als "niet slim" te omschrijven.Volgens mij heb ik toch duidelijk gezegd dat Sainz niks verkeerd deed.
Leclerc kwam ook als 2de buiten na zijn pitstop.en Leclerc wel een kans had gehad om als 2e buiten te komen.

Ja een blijvende 2e plek. Niet zoals nu dat hem 2 bochten verder die plek mocht opgeven. Zowat hetzelfde in feite als wat Perez nu gedaan heeft. Binnenkomen, 1e ronde wat tijd verliezen maar wel een voordeel van iets warmere banden hebben de moment dat RB kon reageren.Leclerc kwam ook als 2de buiten na zijn pitstop.![]()