Alonso en Vettel waren nu ook geen pannenkoeken hé+ ze hebben nu met Leclerc wel een oerdegelijke rijder.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alonso en Vettel waren nu ook geen pannenkoeken hé+ ze hebben nu met Leclerc wel een oerdegelijke rijder.
Afgelopen 7 jaar geen F1 gekeken? Buiten vorig seizoen natuurlijk.Dat Leclerc een goede rijder is weet iedereen, de vraag is vooral, hoe superieur is Ferrai? ik denk dat het lang geleden is dat we zo een dominantie gezien hebben , zijn banden waren nog meer als ok, motorisch rijden ze blijkbaar enorm lean, en hij kon er echt redelijk makkelijk snelle ronde na ronde rijden.
Nu geschiedenis leert ons ook dat bij Ferrari de doorontwikkeling niet altijd top is.
Daar zie ik Mercedes eerlijk gezegd wel grote sprongen maken. (en van punten pakken weten ze ook veel)
Genoten van de race! Heel leuk resultaat, alleen jammer dat Sainz eerst pure pech heeft in Q en vervolgens een fout maakt omdat Ferrari hem op hards laat starten.
Ik ga niet ontkennen dat de Honda-BBQ een lach op m’n gezicht toverde. Hier zal ik daar bijna alleen mee staan, maar op Pistonheads had bijna 50% het over “karma, I hope his engine blows every race, fake WDC” en varianten daarop.
Tja, dat is ook exact hetzelfde wat er gebeurd aan de andere kant, dus echt verassend is dat niet.Triest. Een aantal Hamilton fans zijn precies meer bezig met Verstappen en zijn pech, dan te kijken naar hun eigen idool. Typisch anti-gedrag.
Tja, dat is ook exact hetzelfde wat er gebeurd aan de andere kant, dus echt verassend is dat niet.

mja, vraag is hoe de Honda's en Mercedessen rijden, natuurlijk. met de overstap naar de nieuwe brandstof kan het goed zijn dat die ook nog niet vol gaan.Dat Leclerc een goede rijder is weet iedereen, de vraag is vooral, hoe superieur is Ferrai? ik denk dat het lang geleden is dat we zo een dominantie gezien hebben , zijn banden waren nog meer als ok, motorisch rijden ze blijkbaar enorm lean, en hij kon er echt redelijk makkelijk snelle ronde na ronde rijden.
Triest zeg je het gaat over rechtvaardigheid die titel is gewoon gestolen.Triest. Een aantal Hamilton fans zijn precies meer bezig met Verstappen en zijn pech, dan te kijken naar hun eigen idool. Typisch anti-gedrag.
Triest zeg je het gaat over rechtvaardigheid die titel is gewoon gestolen.
En ter info ben geen mercedes fan en al helemaal geen fan van Hamilton.

Via vakantieveilingen 2 tickets voor zaterdag in Spa gekocht voor 75 euro in totaal. Lijkt me een redelijke prijs?
Zijn motor hoeft voormij niet te ontploffen.Jaja, het was allemaal fijn en goed dat Verstappen eruit vloog door Bottas of door Pirelli, dat ging een terechte titel geweest zijn voor Hamilton en totaal niet gestolen.
Maar dat was 2021. Verstappen kan er zelf ook niet aan doen dat AD uitdraaide zoals het uitdraaide. Dit is 2022, en "I hope his engine blows up every race" is gewoon triest. Gewoon extra frappant omdat Mercedes het zelf niet goed doet, Hamilton zit zelf ook in een minder dan ideale positie, maar heujjjj alles is goed want Max valt uit.![]()
Sorry, maar de Mercedes is de laatste 4 jaar al niet meer zo dominant als de Ferrari vandaag. (ok het is nog maar pas begonnen)Afgelopen 7 jaar geen F1 gekeken? Buiten vorig seizoen natuurlijk.
Sorry, maar de Mercedes is de laatste 4 jaar al niet meer zo dominant als de Ferrari vandaag. (ok het is nog maar pas begonnen)
Ik blijf erbij, die zijn echt nog niet voluit aan het gaan. Bandenslijtage nihil
Thx voor de link. Heb er ook gekocht voor de zaterdag (66€ + 5,5 kosten). Iemand tips ivm de zaterdag. Al naar spa geweest maar nog niet voor de F1. We zouden de vrijdagavond al naar regio Spa rijden en in hotel slapen in de buurt. Iemand al auto dichtbij de autostrade geparkeerd en de laatste 5/10km met de fiets gedaan (om file te vermijden)?Via vakantieveilingen 2 tickets voor zaterdag in Spa gekocht voor 75 euro in totaal. Lijkt me een redelijke prijs? Ze verkopen ook nog (bronze) zondagtickets maar die gaan rond de 215 de deur uit. De tickets voor vrijdag lijken me ook heel goedkoop maar ik weet de originele prijzen niet meer.
Edit met link:
F1 GP België staanplaats kwalificatie 26 juli 2025 - voor 2 personen
✓ Formule 1 Grand Prix van België ✓ Spa-Francorchamps ✓ Zaterdag 26 juli 2025 ✓ Bronzen tickets ✓ Bepaal zelf de prijs ✓ Bied mee en win >>www.vakantieveilingen.be
Via de officiële site blijkbaar 75 euro per stuk.