nokeyboard
Well-known member
Sainz
Hij mag nog blij zijn dat het morgen sprintrace is.

Hij mag nog blij zijn dat het morgen sprintrace is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De Mercedes ligt veel hoger dan de Ferrari en heeft dus veel sneller last van porpoising.Begin me toch af te vragen of het gewoon het porpoising is dat Merc moet oplossen hoor. Die Ferrari doet dat ook als een malle, en toch zijn ze nog zo snel. Nog een paar races en vooral updates afwachten op de wagens, maar het zou me toch niet verbazen mocht blijken dat hun base design niet klopt.
Het is niet dat ze hier malchance hebben met de regen en de crash van Sainz, ze zijn gewoon niet sneller dan P11 en P13. En had Ocon geen problemen gehad, dan lag Hamilton er al uit in Q1.
De Mercedes ligt veel hoger dan de Ferrari en heeft dus veel sneller last van porpoising.
Heb je het filmpje bekeken?Jamaar, je ziet hier vandaag op de baan dat de Ferrari ook gewoon gigantisch veel aan het porpoisen gaat.
Misschien dat de impact kleiner is, maar uit wat je op het recht stuk hier in Imola ziet lijkt het niet alsof de Mercedes er 'sneller' last van heeft hoor.
Dit dus.Mercedes ligt zo hoog om het porpoising minder erg te maken.
Moest de merc even laag liggen als de ferrari zou die helemaal niet te besturen zijn.
Heb je het filmpje bekeken?

Het grote verschil is vooral dat de Ferrari stopt met porpoisen eens ze remmen en de bocht in gaan en de Mercedes gewoon al hobbelend die bocht neemt. Was op de andere circuits ook al zo. Ze zijn wel heel traag dit weekend..Jamaar, je ziet hier vandaag op de baan dat de Ferrari ook gewoon gigantisch veel aan het porpoisen gaat.
Misschien dat de impact kleiner is, maar uit wat je op het recht stuk hier in Imola ziet lijkt het niet alsof de Mercedes er 'sneller' last van heeft hoor.
een wagen gaan blocken in pitlane... ik had er gewoon opgereden. duidelijk move van Verstappen, zijn probleem als er een pitlane-crash van komt.
Een wagen inhalen in de pitlane.een wagen gaan blocken in pitlane... ik had er gewoon opgereden. duidelijk move van Verstappen, zijn probleem als er een pitlane-crash van komt.
...aand it's over.