FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De man neemt vakantie van de wereld na één van de meest hardbevochten seizoenen in een decennium. Het einde was diep en diep schokkend en controversieel. Het is verstaanbaar dat je je dan terugtrekt uit die toxische omgeving die twitter en de huidige journalistiek is.
De gazetten moeten iets kunnen schrijven zeker?
Senna heeft dat ook gedaan voor en na zijn keiharde confrontatie met Prost. Alleen trokken journo's toen niet onbeschaamd verhalen uit hun gat waar de volgende weer verder op in gaan.
 
komt is een maand niet op social media, en ge zijt al vermist.
zeker zijt ge nooit, maar ik echt twijfelen dat die start doe ik toch ook niet
Was redelijk actief op IG, maar wrs nu wil hij wat rust in zijn hoofd.
 
Marcin Budkowski verlaat Alpine F1.
Waar zijn de BG'ers nu die zeiden dat dat gerucht de grootste zever was want Otmar had zelf gezegd dat de geruchten niet waar waren.:rofl:

Zoals de geruchten indertijd waren zullen BWT en Otmar naar Alpine gaan. BWT staat niet meer tussen de sponsors en Otmar is officieel weg. 1+2=3
Marcin Budkowski verlaat Alpine F1. Dus het zal eraan liggen of Otmar nog contractueel verbonden is, of volledig vrij is. Maar gebeuren zal het uiteindelijk vrij zeker wel.
 
Toch serieus verrassende keuze. En idd, we gaan nog veel kunnen lachen met zijne naam in de toekomst. Nog een kleine maand en we weten dan al hoe de eerste 2022 spec auto er uit ziet. Toch wel hyped voor.
 

zeg nu nog eens dat Nederlanders geen roze bril op hebben...
dit soort pagina's raadt google mij dus aan op mijn gsm, en hoe meer ik vraag van "deze pagina niets meer te tonen", hoe lager google afdaalt in de riolen van de pers.

Err. Dit is een letterlijke vertaling van wat Peter Windsor heeft georakeld, en dat is nu niet echt een Max fanboy he.

'Russell gaat zeker wel tien of twaalf punten afpakken van Hamilton. Een snelle auto ontworpen door Newey zal ook al snel tien punten wegsnoepen. Als laatste zullen de nieuwe reglementen er voor zorgen dat Hamilton ongeveer vijf punten zal verliezen, omdat hij niet meer op zijn manier kan rijden. Hij staat dus al zo'n 25 punten achter Verstappen voordat het seizoen is begonnen.'

Pure kolder dit.
 
Pure kolder dit.
Hoe verzint ge het, al die what if's, we zullen pas na de eerste race met die nieuwe wagens weten waar/hoever elk team en elke piloot staat. Laten we als F1 fans hopen op spanning, daarbuiten hoopt natuurlijk iedereen op een uiteindelijke overwinning van zijn/haar favoriet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan