FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is wel echt komisch bij Haas: een Amerikaans team met een Russische en Duitse rijder én dan nog eens een livery die eigenlijk gewoon een en al Rusland is :LOL:

De nieuwe Aston Martin on track, respectievelijk Stroll & Vettel

oCuriJH.jpg

X40xgBV.jpg

Haas geeft het seizoen nu al op. Volgend jaar in handen van vader Mazepin?

Kans lijkt me ook groot dat Williams niet langer het traagste team is dit jaar. Vraag me af wat de impact op Mick zijn carrière gaat zijn. Een heel seizoen in P19 is nu niet meteen reclame voor je kunnen.

Laatst bewerkt:
Denk dat het voor Mick allemaal wel meevalt, kan ie onder de radar leren zoals Russell dat in zijn eerste seizoen ook heeft moeten doen. En ferrari gaat em sws wel in hun team hebben mits ie natuurlijk effectief goed kan racen. Wat Haas betreft gaan ze mss volgend jaar idd al volledig Russisch worden en heeft Gene Haas het afgebold.

Livery's vallen allemaal wel mee.
Behalve Haas. En die ziet er gewoon ook traag uit met z'n brede neus.
Maar Ferrari zal die neus ook nog wel hebben veronderstel ik.

Dat was voor de helft van de wedstrijden (+/-) hé? Wel knappe wagens, al is het wennen om die wagens in het groen te zien.

Die Williams is echt spuuglelijk. Waar is de tijd dat de backmarkers tenminste nog de lekkere liveries hadden...

Is er op F1TV nu ook eindelijk engelse commentaar beschikbaar ? (zonder te moeten foefelen? :) )
Zoja, dan ga ik mij het dit jaar eindelijk eens aanschaffen. Via Google Play proberen, want credit card heb ik nog steeds niet (en wil ik ook niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan