FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan wel leven met Mercedes, maar de schoonste uit de klas is het zeker niet. Maar ja, als je een gigantische geldschieter als Ineos hebt wil die ook wel in zijn eigen kleur op de wagen hé...

I can't handle all this sexyness :love2:

157335864_10158927801217936_2008039642278650812_o.jpg

EvkFYBOXcAg-U6o

Kleur is iets meer zichtbaar hier. Is een fuchsia streep en geen rode zoals ik eerst dacht. De BWT insteek waarschijnlijk. Ik had eerst verwacht dat ze die lijn in het AMR geel gingen zetten.

Ik had precies een ander groen verwacht, herinner mij precies dat het wat lichter van kleur was. Maar niet slecht! Beter dan dat roze..

Mazepin kan onnozel blijven doen, die zit vrij vast bij Haas.

En ondertussen heeft Gene Haas zijn (beloofde) steun voor Grosjean in Indycar teruggetrokken, want "hij wil Grosjean niet betalen om zich dood te rijden"

Mazepin kan onnozel blijven doen, die zit vrij vast bij Haas.

En ondertussen heeft Gene Haas zijn (beloofde) steun voor Grosjean in Indycar teruggetrokken, want "hij wil Grosjean niet betalen om zich dood te rijden"
Tja, wat te verwachten van een man die anderhalf jaar in de bak heeft gezeten omdat hij zijn belastingen "vergeten" te betalen was.
Spijtig dat SCH bij haas zit, anders hadden we nog eens een team dat we allemaal collectief kunnen haten :evil:

Dat, en de auto doet me denken aan een tube Colgate.

Russische vlag erop en klaar. Dat gaan de weinige Amerikaanse fans leuk vinden :)

Kleur is iets meer zichtbaar hier. Is een fuchsia streep en geen rode zoals ik eerst dacht. De BWT insteek waarschijnlijk. Ik had eerst verwacht dat ze die lijn in het AMR geel gingen zetten.
is meer de BG insteek ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan