marcel Well-known member 12 december 2021 #4.761 DogFacedGod zei: Lijkt mij toch dat ze dat niet kunnen opruimen in 5 laps. Klik om te vergroten... ze moeten opruimen op 4 rondjes he. dan een extra rondje om de lapped cars weg te halen, en terug in te laten halen.
DogFacedGod zei: Lijkt mij toch dat ze dat niet kunnen opruimen in 5 laps. Klik om te vergroten... ze moeten opruimen op 4 rondjes he. dan een extra rondje om de lapped cars weg te halen, en terug in te laten halen.
D Deleted member 14 Guest 12 december 2021 #4.764 er waren hier al die na de eerste ronde de tv gingen uitzetten. T’is maar gedaan als het gedaan is
Leclerc Well-known member Crowdfunder FE 12 december 2021 #4.765 Track order moet nog hersteld worden
_Pe_ Well-known member 12 december 2021 #4.766 Niet te geloven.... Max heeft echt wel hulp van boven.
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 12 december 2021 #4.769 Dit komt voor Max een ronde of 5 te laat, no way dat iedereen terug op positie zit op 5 ronden tijd.
Knarf Well-known member 12 december 2021 #4.771 Dat WK wordt beslist door de snelheid van die marchalls.... En die zien er snel uit.
S schumi2003 Active member 12 december 2021 #4.772 F1 is not a sport anymore - Fernando Alonso Right, its Mercedes running the show and the stewards following suit! Waarheid is gezegd.
F1 is not a sport anymore - Fernando Alonso Right, its Mercedes running the show and the stewards following suit! Waarheid is gezegd.
W wimpers2 Active member 12 december 2021 #4.773 _Pe_ zei: Niet te geloven.... Max heeft echt wel hulp van boven. Klik om te vergroten... Ze hebben Williams gewoon een jaar gratis red bull belooft
_Pe_ zei: Niet te geloven.... Max heeft echt wel hulp van boven. Klik om te vergroten... Ze hebben Williams gewoon een jaar gratis red bull belooft
Nineshots Well-known member 12 december 2021 #4.775 Doxie zei: Ik snap er niks van als Successupporter Klik om te vergroten... Haha hier ook niet maar we zijn er bijna
Doxie zei: Ik snap er niks van als Successupporter Klik om te vergroten... Haha hier ook niet maar we zijn er bijna
marcel Well-known member 12 december 2021 #4.776 wimpers2 zei: Ze hebben Williams gewoon een jaar gratis red bull belooft Klik om te vergroten... Williams rijdt met Mercedes motoren 1 voordeel voor Hamilton: normaal geen DRS meer.
wimpers2 zei: Ze hebben Williams gewoon een jaar gratis red bull belooft Klik om te vergroten... Williams rijdt met Mercedes motoren 1 voordeel voor Hamilton: normaal geen DRS meer.
_Pe_ Well-known member 12 december 2021 #4.780 WTF.... Gefubbelden mogen niet inhalen ???? De FIA verandert de regels on the go. Dit snap ik niet..