FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hem altijd een top piloot gevonden. Nooit het juiste materiaal gehad maar dan nog Straffe piloot.
Ik vraag me wel een beetje af of hij zo hard moest verdedigen want ik lees hier heel vaak dat anderen zich niet moeten moeien met de strijd om de wereldtitel maar ok. Het was in elk geval een knap staaltje racen van Perez.
Als ploegmaat is dat toch net je plicht? Waarom rij je anders in teams?

Ella tennissers wenen ni he
Nee, maar dat is een sport waar hij niet kan zagen of klagen over gevaar. Dan blijven de tegenstanders ver genoeg van hem af..

Heeft Max ooit liggen janken of iemand die zijn race positie verdedigde? Perez deed zelfs niet eens iets gevaarlijk.

Ik vraag me wel een beetje af of hij zo hard moest verdedigen want ik lees hier heel vaak dat anderen zich niet moeten moeien met de strijd om de wereldtitel maar ok. Het was in elk geval een knap staaltje racen van Perez.

Toch logisch in dit geval? Het was 100% z'n taak om te moeien. Bottas had hetzelfde moeten doen als hij in die positie zat.

Hamilton is hier net iets te sterk om bedreigd te worden.. achja.
Gewoon geweldig seizoen gehad .
Knappe battles en races gezien .

Kunt eeuwig discussiëren over moves.
Maar hoort bij het race , personen als max maken de sport juist mooi.
Grootste fouten dit seizoen is allemaal de FIA.

Ben meer fan van Verstappen dan Hamilton , maar voor welke kant je ook kiest , zijn beide geniale drivers.

Heb hem altijd een top piloot gevonden. Nooit het juiste materiaal gehad maar dan nog Straffe piloot.
Het blijft natuurlijk een team hè, identieke situatie bij wielrennen.

Nee, maar dat is een sport waar hij niet kan zagen of klagen over gevaar. Dan blijven de tegenstanders ver genoeg van hem af..

Heeft Max ooit liggen janken of iemand die zijn race positie verdedigde? Perez deed zelfs niet eens iets gevaarlijk.
Net nog eh, toen hij Hamilton van de baan af duwde en zijn ongenoegen ook liet blijken op de radio toen er niets aan gedaan werd.

Kom, we moeten van Max ook geen heilige maken eh. Ze "blijten" of "janken" allemaal even veel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan