FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag me af welke straf Max nog boven het hoofd hangt. Waarschijnlijk enkele strafpunten of zoiets. Met andere woorfen, niks.

Geen enkele. Hij heeft z’n straf gekregen voor wat hij fout gedaan heeft, de 5sec. Van begin de race.

Voor de rest heeft hij niks verkeerd gedaan dat nu nog een straf rechtvaardigd.

Ik ben alles behalve Max fan.

Maar ik vind wel dat er hier heel wat hate dramaqueens zitten.
nee, hij doet het op de racing line, op een punt waar je dat normaal niet doet. op het moment dat hij dat begint, is er helemaal niet zo veel plaats als in de remzone. het feit dat hij meteen weg sprint en daarna Hamilton nog doet strijden voor die positie zegt mij eerder dat hij Hamilton niét wou door laten, tbh

't is misschien geen braketest, maar correct was dat helemaal niet.

Hij had aan de kant moeten gaan, niet int midden van de baan en vertragen
Maar kijk eens de herhaling. Initieel vertraagt hij gewoon aan de kant en laat meer dan voldoende plaats links. Doordaat Lewis van niks weet en mee vertraagt weet Max het ook niet meer en gaat hij idd naar links.

Maar je moet je wel inbeelden dat Max verwacht dat Lewis weet dat hij hem links voorbij mag, hij ziet hem komen, Lewis vertraagt plots ook, Max kan daar evengoed denken dat Lewis hem rechts voorbij wilt, wie weet. Het zag er idioot uit, maar het drama dat er hier over gemaakt wordt "omg, braketest, DSQ, haal die gek van de baan,..." vind ik gewoon onnodig.

Idd, Verstappen heeft het bericht gekregen om Lewis voor te laten en vertragen, enkel Lewis wist het niet.
Als dit waar is, dan kan ik begrijpen waarom er géén extra straf zou volgen. Al had Verstappen wel iets meer kunnen uitwijken.
Ach ja op naar de laatste grote prijs dan maar, met gelijke punten?

Over die brakecheck van Max. Ik ben er van overtuigd dat het niet express was. Hij wilde volgens mij Lewis niet brakechecken, maar hij deed het wel. Volgens mij stampte hij uit colère op zijn rempedaal. Kwaad dat hij de melding kreeg dat hij Lewis voorbuj moest laten. Ik denk niet dat hij door had dat Lewis zo kort achter hem hing. Maar dan nog, zo op je rem stampen, op de ideale racelijn, zonder gele vlag of wat dan ook, doe je gewoon niet.

Maar kijk eens de herhaling. Initieel vertraagt hij gewoon aan de kant en laat meer dan voldoende plaats links. Doordaat Lewis van niks weet en mee vertraagt weet Max het ook niet meer en gaat hij idd naar links.

Maar je moet je wel inbeelden dat Max verwacht dat Lewis weet dat hij hem links voorbij mag, hij ziet hem komen, Lewis vertraagt plots ook, Max kan daar evengoed denken dat Lewis hem rechts voorbij wilt, wie weet. Het zag er idioot uit, maar het drama dat er hier over gemaakt wordt "omg, braketest, DSQ, haal die gek van de baan,..." vind ik gewoon onnodig.
Dus als Lewis er vol inknalt en ze gaan er beide af is er helemaal niks aan de hand en absoluut geen drama nodig. Scheelde nochtans maar 0.1 sec ofzo

Edit : ge moet het ook niet minimaliseren

Raarste en wildste race voor lang. Beetje teleurstellend ivm Max zijn sportiviteit.

En Max is nog is DOTD :wtf:
team Holland heeft zijn werk gedaan, dan

en dan dit "gewoon racen" noemen. echt, ik begon net respect te krijgen voor Verstappen omwille van zijn talent, maar 't is echt weer zijn oude zelf.
doe het omgekeerd en het kot is te klein.

Ik moet mijn woorden terugnemen. Dit is niet Senna/Prost. Dit is Senna/Prost in het kwadraat. Ik zie het volgende week echt niet proper aflopen. En uiteindelijk zou dat een afloop zijn waar het een heel seizoen naartoe gebouwd is met voorvallen, gezaag en gedoe langs beide kanten.

Over die brakecheck van Max. Ik ben er van overtuigd dat het niet express was. Hij wilde volgens mij Lewis niet brakechecken, maar hij deed het wel. Volgens mij stampte hij uit colère op zijn rempedaal. Kwaad dat hij de melding kreeg dat hij Lewis voorbuj moest laten. Ik denk niet dat hij door had dat Lewis zo kort achter hem hing. Maar dan nog, zo op je rem stampen, op de ideale racelijn, zonder gele vlag of wat dan ook, doe je gewoon niet.
Ma nee. Je moet die beelden nog maar is bekijken. Max was al heel de tijd aan het vertragen maar Lewis wist niet wat er aan de hand was en vertraagde mee. Was gewoon ackward voor beide omdat ze niet dezelfde instructies hebben gekregen.

Dus als Lewis er vol inknalt en ze gaan er beide af is er helemaal niks aan de hand en absoluut geen drama nodig. Scheelde nochtans maar 0.1 sec ofzo

Edit : ge moet het ook niet minimaliseren
Als als als, hij is er niet vol ingeknald.

Had Lewis geweten dat Max hem de positie ging geven er was ook niks aan de hand.

nee, hij doet het op de racing line, op een punt waar je dat normaal niet doet. op het moment dat hij dat begint, is er helemaal niet zo veel plaats als in de remzone. het feit dat hij meteen weg sprint en daarna Hamilton nog doet strijden voor die positie zegt mij eerder dat hij Hamilton niét wou door laten, tbh

't is misschien geen braketest, maar correct was dat helemaal niet.
Hamilton wou daar gewoon zelf niet de positie terug nemen door de DRS situatie.
Ham vertraagde zelf ook dus had echt wel door wat er gebeurde. De rest was een brainfart van Lewis IMO.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan