FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt, ja kan fan zijn van Verstappen maar wat die vandaag hier allemaal heeft uitgestoken kan je toch onmogelijk blijven verdedigen?
Wacht, wat heeft hij gedaan dan?

Die zogezegde divebomb was er geen, dat was gewoon een dikke move.

Zijn positie laten was gewoon correct gedaan, ik snap het drama niet, hij laat meer dan voldoende plaats na het vertragen op één van de bredere stukken van het circuit, dat Lewis van niks weet en het niet door heeft kan hij niks aan doen.

Dus blijft over, de move net daarvoor waarvoor hij de positie moest teruggeven.

Dat hij na die aanrijding de positie niet meteen gaf is logisch imo, het was under investigation.

Beetje teveel haters toch hoor.

En ik ben echt geen Max fan, integendeel.

Wacht, wat heeft hij gedaan dan?

Die zogezegde divebomb was er geen, dat was gewoon een dikke move.

Zijn positie laten was gewoon correct gedaan, ik snap het drama niet, hij laat meer dan voldoende plaats na het vertragen op één van de bredere stukken van het circuit, dat Lewis van niks weet en het niet door heeft kan hij niks aan doen.

Dus blijft over, de move net daarvoor waarvoor hij de positie moest teruggeven.

Dat hij na die aanrijding de positie niet meteen gaf is logisch imo, het was under investigation.

Beetje teveel haters toch hoor.

En ik ben echt geen Max fan, integendeel.
Zet uw Verstappen bril eens af aub.
En nee, ik ben geen Mercedes fan.

?
Die remt op kwasi een recht stuk. En stuurt naar het midden.
Kijk eens die herhaling. Hij vertraagt gewoon heel correct, Lewis vertraagt gewoon mee ipv hem in te halen. Waardoor Max het gewoon ook niet meer weet.

Het is echt niet dat hij hem braketest. Lewis had meer dan plaats genoeg om hem links voorbij te gaan, mocht die geweten hebben wat de bedoeling was.

Er zijn er die zeggen dat dit het beste seizoen is in jaren.
Ik vind eerder dat de f1 op een dieptepunt zit, dit heeft amper nog iets met racen te maken.

Kijk eens die herhaling. Hij vertraagt gewoon heel correct, Lewis vertraagt gewoon mee ipv hem in te halen. Waardoor Max het gewoon ook niet meer weet.

Het is echt niet dat hij hem braketest. Lewis had meer dan plaats genoeg om hem links voorbij te gaan, mocht die geweten hebben wat de bedoeling was.
Idd, Verstappen heeft het bericht gekregen om Lewis voor te laten en vertragen, enkel Lewis wist het niet.

Vraag me af welke straf Max nog boven het hoofd hangt. Waarschijnlijk enkele strafpunten of zoiets. Met andere woorfen, niks.

Idd, Verstappen heeft het bericht gekregen om Lewis voor te laten en vertragen, enkel Lewis wist het niet.
Normaal gezien als je vertraagt en iemand voorbij moet laten ga je aan de binnenkant rijden. Nu reed hij in het midden/buitenkant. Ze hadden het allebei beter kunnen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan