FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet toch een van Hamilton zijn beste zeges zijn, waar hij het meest van heeft kunnen genieten.
Zo een totale coureur.

Was voor mij ook zeer opvallend hoe los zijn achterkant was deze race. Hij is gekend als super precies te zijn met zijn inputs, dus die kan die wagen onder controle houden. Al was zijn race lijn heel afwijkend van andere wagens, was duidelijk dat hij scherp draaien vermeed. Wellicht vanwege instabiliteit aan de achterkant vermoed ik dan.

Taktiek blijkt te zijn keihard divebomben en zien dat wanneer je de ander buiten dwingt, gewoon mee van de baan gaan. Niemand heeft dan "lasting advantage" volgens de huidige redenering. It's a joke en het is allemaal begonnen door daar van begin af aan laks mee om te gaan.

Moet toch een van Hamilton zijn beste zeges zijn, waar hij het meest van heeft kunnen genieten nadat hij de finish overschreed. Tijdens het raceweekend droop het zweet er vanaf, scheet hij bijna in zijn broek, was het zéér stressvol maar nadien was de ontlading des te groter en de vreugde IMMENS.
Fixed that for you ;)

MFWywIp.jpg

Waarom? Tsunoda kwam van ver en was er nooit voor, dus Stroll had gewoon alle recht om daar te zijn.
Moest Tsunoda er dan voor zijn ?
HIj kwam inderdaad van heel ver, maar hij hield mooi zijn lijn in de bocht. Hij ging geen millimeter naar buiten, dus kreeg hij zijn bocht perfect genomen. Het is Stroll die gewoon instuurde alsof daar geen wagen was.

Ik weet wel dat ze niet veel zien in die spiegeltjes, maar op deze manier kunnen ze even goed de spiegels van de wagens afgooien. Blijkbaar moet je er toch niet in kijken..

Moest Tsunoda er dan voor zijn ?
HIj kwam inderdaad van heel ver, maar hij hield mooi zijn lijn in de bocht. Hij ging geen millimeter naar buiten, dus kreeg hij zijn bocht perfect genomen. Het is Stroll die gewoon instuurde alsof daar geen wagen was.

Ik weet wel dat ze niet veel zien in die spiegeltjes, maar op deze manier kunnen ze even goed de spiegels van de wagens afgooien. Blijkbaar moet je er toch niet in kijken..
Eum, Stroll moest daar indraaien om die bocht goed te nemen, waar hij ook volledig het recht toe had. Tsunoda was gwn te laat.

Eum, Stroll moest daar indraaien om die bocht goed te nemen, waar hij ook volledig het recht toe had. Tsunoda was gwn te laat.
Stroll had nog meer dan plaats genoeg. Hij hoefde niet zo hard in te draaien. Hij zat verdorie op de curbs binnenkant bocht terwijl er al een wagen reed.

Nogmaals.. Tsunoda was laat. Maar niet te laat. Hij kreeg die bocht naar links perfect genomen.

Sommige reacties op twitter tov Verstappen zijn er toch wel echt wéér over. Dat gaat echt ver, zelfs besluiten dat Verstappen zeker en vast ne vieze racist is, want anders zou hij niet altijd Hamilton van de baan willen duwen .. :unsure:

Zo'n reacties kan je toch echt niet serieus noemen?

Verstappen zou exact net hetzelfde gedaan hebben met éénder welke coureur sé.

Sommige reacties op twitter tov Verstappen zijn er toch wel echt wéér over. Dat gaat echt ver, zelfs besluiten dat Verstappen zeker en vast ne vieze racist is, want anders zou hij niet altijd Hamilton van de baan willen duwen .. :unsure:

Zo'n reacties kan je toch echt niet serieus noemen?

Verstappen zou exact net hetzelfde gedaan hebben met éénder welke coureur sé.
Het is ook nog eens een zwarte auto!!!

Hamilton bleef er op dat moment naar eigen zeggen zelfs heel kalm bij. Hij ging 'm sowieso wel pakken. De reacties zullen er weer stevig overgaan spijtig genoeg.

Op het moment zelf dacht ik ook: geef hier nu geen penalty voor, die gasten zijn op de limiet aan 't racen. Er is geen contact. In de nabeschouwing waren er wel meer die er zo over dachten (naast RBR). Hier is dat blijkbaar geen populaire opinie :unsure:

Hamilton bleef er op dat moment naar eigen zeggen zelfs heel kalm bij. Hij ging 'm sowieso wel pakken. De reacties zullen er weer stevig overgaan spijtig genoeg.

Op het moment zelf dacht ik ook: geef hier nu geen penalty voor, die gasten zijn op de limiet aan 't racen. Er is geen contact. In de nabeschouwing waren er wel meer die er zo over dachten (naast RBR). Hier is dat blijkbaar geen populaire opinie :unsure:
Volgens F1 journaal hebben ze eerst Mercedes en Red Bull gevraagd of ze dit moesten onderzoeken (zo interpreteer ik het toch) en hebben ze beiden gezegd: laat ze maar verder racen. Case closed.

Lees -->
In ronde 48 leek Hamilton Verstappen te gaan passeren maar beide heren gingen naast de baan.
"Zowel bij Red Bull als Mercedes werd er contact opgenomen met de wedstrijdleiding en uiteindelijk besloten de stewards om het ‘incident’ niet te onderzoeken."

Hier heerst over het algemeen een anti Verstappen mentaliteit.
Vorige race was er ene die na 1 ronde zei “ race gedaan, ik zet em af”

Valt me gewoon op dat als Max wint een pak minder beweging is in dit topic, maar als em hard verdedigd of verliest dan heeft iedereen z’n mening klaar.

Valt me gewoon op dat als Max wint een pak minder beweging is in dit topic, maar als em hard verdedigd of verliest dan heeft iedereen z’n mening klaar.

Hoge bomen vangen veel wind dat is in elke sport zo.

Dat was ik, maar dat had toch niets te maken met 'anti Verstappen mentaliteit'. (ook al ben ik absoluut geen fan van Verstappen).
Ik zette hem af omdat er gewoon nul de botten nog spanning ging zijn (tenzij er nog een zwaar accident zou gebeurd hebben..)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan