FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke extra stuurbeweging?
Hij zit nog voor Lewis dus mag gewoon uitsturen toch?

Zie hem trouwens nog wel voorbij gaan hoor
zit er niet voor, heel duidelijk op de replay te zien dat verstappen er gewoon induikt, bocht niet kan nemen en daardoor beide off track gaan.

Welke extra stuurbeweging?
Hij zit nog voor Lewis dus mag gewoon uitsturen toch?

Zie hem trouwens nog wel voorbij gaan
Lewis zat er eigenlijk voor en hij stuur gewoon niet in maar gaat rechtdoor waardoor hij er zelf ook af gaat. Lewis verwachte het ook natuurlijk, die kent Max al😅

Gasten serieus, ja Verstappen was in fout en zou eigenlijk bestraft moeten worden, maar gaan we dit echt vergelijken met Schumacher die Villeneuve er probeert uit te rammen?

Hij gaat wijd maar stuurt echt niet gewoon naar Hamilton toe om hem eruit te tikken.

Edit/ nu gaan ze wel moeten ingrijpen denk ik, duidelijk weaven.

Gasten serieus, ja Verstappen was in fout en zou eigenlijk bestraft moeten worden, maar gaan we dit echt vergelijken met Schumacher die Villeneuve er probeert uit te rammen?

Hij gaat wijd maar stuurt echt niet gewoon naar Hamilton toe om hem eruit te tikken.

Edit/ nu gaan ze wel moeten ingrijpen denk ik, duidelijk weaven.
Ja, maar dat moet geen super zware straf zijn he. Als Yuki 10 sec krijgt, kon Max evengoed 5 sec krijgen vind ik

Hamilton heeft Verstappen weer liggen met zijn fake move einde rechte stuk.
Twee keer dat Verstappen zich laat misleiden en zijn turn 1-2-3 combinatie om zeep helpt waardoor Hamilton er in turn 4 er voorbij gaat (en Verstappen hem er een keer afrijdt).

En verstappen dan ook nog swirven.
Op vlak van pace super, maar racen kan hij nu nog altijd niet.

Volgens mij had Lewis hetzelfde gedaan in die positie. En een 5sec penalty had het verschil hier niet gemaakt, wsl wist Verstappen dat ook.

Ik zie het nut ook niet in om Verstappen te straffen in het heetst van de strijd. Hamilton gaat zowiezo winnen vandaag, dus we kunnen het zo laten. Op naar de volgende wedstrijd.

WTF. Is toch gewoon divebomb van de zuiverste soort. Tsunoda krijgt hiervoor 10s penalty. Er is geen contact omdat Hamilton van de baan af stuurt.
euh, je kan enkel divebomben als je achter ligt he.
Tuurlijk, maar hier wordt de vergelijking met Schumacher en Villeneuve in 97 gemaakt. Wat dus gewoon ridicuul is.
maar dat is toch niet ridicuul? overdrijf eens niet...
beiden maken een stuurbeweging om hun rechstreekse rivaal te hinderen. daar maak ik de vergelijking.

Bij Schumacher was er het contact, waarbij hij zelf moest opgeven.
Hier was er geen contact, en kon Hamilton het nog zien aankomen.

Verstappen verdient hier, zeker naar moderne normen, niet dezelfde straf he, (die championship DSQ was er toén ook al over), 5s oid was was al genoeg geweest.

Fenomenaal weekend natuurlijk van Hamilton, maar echt bizar welke pace die heeft, zeker tov Bottas. Heeft zelfs geen DRS nodig om de Ferrari's voorbij te gaan in het begin, zegt wel wat over die Mercedes.

Wat een wedstrijd van Hamilton. Eerlijk, ik begrijp er niet van dat hier "no investigation" van gekomen is. Zet de deur open voor vergelijkbare fases in de toekomst. Ze zeggen hier gewoon als er geen contact is = geen probleem.

Lol Verstappen, nog een beetje de typische hollander uithangen.

euh, je kan enkel divebomben als je achter ligt he.

Euh, hij lag toch achter bij het insturen van de bocht. Hij laat hem gewoon staan en haalt de bocht niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan