FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat RB vooral beter is dan Merc, die laatste laten zo veel steken vallen.
Het verschil tussen Max en Ham is kleiner imo.
Max heeft in elke race behalve Monza 1-2 gehaald tenzij hij schade had aan zijn wagen door het toedoen van andere rijders /zijn band ontplofte. Lewis heeft een 5-tal races gehad waar hij er toch niet stond. En dat was voordat Merc begon te falen met hun tactische keuzes.
Het is trouwens al van Spanje geleden dat Lewis Max nog heeft kunnen verslaan in een 'echte' race. (DNF/penalty races dus niet meegeteld.)

Stelt u voor dat 1 van die 2 de titel misloopt door Covid:unsure:

Laatst bewerkt:
Kankeren op Toto, geen respect enzo. Maar dan zelf zijn eigen volk onder de bus gooien. Terwijl Toto intern de no-blame cultuur aanhangt.

Stay classy, Christian... 😏
#justhornerstuff

Laatst bewerkt:

Tis nog altijd een sport en dat kan gebeuren. GET over it.
Indeed!

Op de positie van Horner vind ik dat ge zo'n dingen echt niet kunt zeggen. Zelfs al 'floept' ge het eruit, das imo not done.

Vraagske, mannen van Play Sport in de container (Kris & Gert) waren gisteren wat aan brabbelen over dat er één detectiepunt is voor beide DRS zones. Als ik op kaartje van Formula1.com kijk (lijkt mij dan meest actuele bron), zijn er twee detectiepunten. Eén voor elke zone

Missen is menselijk, misschien is missen zelfs een te zwaar woord, maar viel mij gewoon op en vroeg het mij af.

In de rand; wil wel eens zien hoe dit concreet de race meevolgen, gewoon uit nieuwsgierigheid want vind dien container er altijd redelijk droog uit zien en Dennis Xhaët zegt dat soms schijnbaar op een grappende manier "we gaan naar de container".

Ik beeld mij dan volgende in;
- één tv voor beiden met de race beelden
- één scherm met de 'vijf extra camera standpunten' (volgens website play sports telenet; onboard/tijdsinterval/kaart/pitlane/..)
- elks een apart laptop waarop ze wat kunnen tokkelen voor randinfo

Laatst bewerkt:
Vraagske, mannen van Play Sport in de container (Kris & Gert) waren gisteren wat aan brabbelen over dat er één detectiepunt is voor beide DRS zones. Als ik op kaartje van Formula1.com kijk (lijkt mij dan meest actuele bron), zijn er twee detectiepunten. Eén voor elke zone

Missen is menselijk, misschien is missen zelfs een te zwaar woord, maar viel mij gewoon op en vroeg het mij af.

Er zijn drie drs zones in Mexico:
- het rechte stuk op start/finish en na de eerste bochtencombinatie is er opnieuw een. Beide drs zones worden geactiveerd door het detectiepunt in het stadion.

- na T11 is het derde drs stuk, detectiepunt is na T9.

Ik kan het artikel niet lezen want zit achter HLN+ maar wie verzint die titels eigenlijk?
https://www.hln.be/formule-1/max-de...als-verstappen-vandaag-bij-red-bull~a919f308/

Hamilton, Vettel, Schumacher?
deze reactie vind ik ook wel een leuke:
Het word dan ook hoogtijd dat Max is wereldkampioen word de echte grote Worden in hun 2de seizoen wereldkampioen Bij Max is het al het 6de

Schumacher werd kampioen in zijn 3de (volledige) seizoen
Vettel en Lauda ook 3de volledige seizoen
Senna werd kampioen in zijn 4de seizoen
Alonso ook 4de seizoen

Hamilton en Villeneuve zijn in hun 2de seizoen kampioen geworden, maar die kun je niet alle twee als "Echte Grote" bestempelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan