FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Die grijns was me ook opgevallen daarstraks.
Maar ff serieus.
Ik hoop ff dat beide heren eens met elkaar gaan spreken want dit kan ooit eens verkeerd aflopen voor één van hun of zelfs beiden.
Rivaliteit mag en moet er zijn maar hou het wel gezond.

Qua fan fued voel ik 2015 terug opborrelen.
(Marques vs Rossi)

Max rijdt gewoon alsof hij op iedereen voorrang heeft. Hij volgt gewoon de ideale lijn, en wanneer iemand naast hem komt moet die maar inhouden zodat hij die ideale lijn kan blijven volgen.

Ook in z'n interview achteraf kon je dat afleiden.

"Als je met twee man door een bocht gaat en één wil niet meewerken, dan houdt het op"

Paar weken geleden was iedereen laaiend enthousiast over de verdedigingskunsten van Alonso op Hamilton en hier zegt Verstappen gewoon 'uit mijne weg ik kom eraan'.

z1uY3Ty.jpeg
:rofl:

In Monza is het eigenlijk vrij simpel.

Wanneer je buitenom in de eerste bocht probeert in te halen, en je het niet haalt, dan snij je de volgende af en geef je de plaats terug. Hier dacht Max "ik neem gewoon de bocht", maar dat werkt daar niet, dat weten ze gewoon en dat zie je echt meerdere keren per race. Max had dit hier ook moeten doen, vaak kan je dan aan de volgende chicane toch je slag slaan.

Is het erg? Zeker niet, vandaar voor mij eigenlijk gewoon racing incident, maar als iemand fout was dan zeker Max imo.

Prachtig voor McLaren.

Ik begin Verstappen zijn gedrag op de baan stillekes aan kotsmoe te worden. Op die manier kan je toch niet racen. Dan heb ik het vooral over L1.

En dan zijn radio comment nog bij de crash. Misschien had hij het op zichzelf?

Ik vind ook dat de FIA eens serieus meer straffen mag geven voor "pushed another car of the track". In L1 dat verdient gewoon een straf.

Dan zouden zulke incidenten nooit gebeuren.

Een straf, licht maar kom..

Ik moest ook denken aan de uitspraak van Verstappen na Silverstone over het respect van Hamilton. De manier waarop hij voorbij de Mercedes weg wandelt waar Hamilton onder een achterwiel zit is tig keer degoutanter.

Hamilton probeerde nog meermaals verder te rijden, niet echt de moment voor verstappen om even te komen kijken, en ook meteen duidelijk dat alles in orde was met hem.

Max verstappen 3 plaatsen grid penalty. Wie is dan de schuldige? Simpel
't is dat de FIA onfeilbaar is he.
der was voor mij niet veel meer aan dan in silverstone. racing incident tussen 2 mensen die beseffen dat het het hele seizoen om de details gaat zijn. een halve picometer toegeven aan de ander kunnen ze hun gewoon niet permitteren.

't is dat de FIA onfeilbaar is he.
der was voor mij niet veel meer aan dan in silverstone. racing incident tussen 2 mensen die beseffen dat het het hele seizoen om de details gaat zijn. een halve picometer toegeven aan de ander kunnen ze hun gewoon niet permitteren.
Idd. Aan de penalty weet je al genoeg. Als ze meer hadden gegeven was het ontploft wrs. Nu is het wat gelijkaardig aan die 10s van Hamilton. Wat ook niets voorstelde toen.

Als Verstappen zelf niet zo mondig was geweest, hadden ze het misschien zelf als racing incident gezien. Wie weet..

Dat er hier zoveel Verstappen extreem beklagen weer.. hij zit er bijgod meer naast dan Hamilton in Silverstone geweest..

Vind het nogal inconsequent weer. Voor mij is het een soort gelijk manoeuvre als hun duel in de 1e ronde. Alleen zijn de rollen omgedraaid. Daar beslissen ze race incident. Goed kan ik mij precies in vinden, maar dan moeten ze dit ook als een racing incident beschouwen. Net zoals in Silverstone (wat ik ook meer een racing incident vond) geven ze weer zo een uitleg waar 1 predominantly schuldig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan