Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
aston heeft al getweet da ze morge pas echt quali sims gaan rijden. Verstappen zat bv ook nog een seconde af van de test tijd een paar weken terug, dus uit deze sessies kunnen we geen conclusies trekken
Straks in Q3 gaan we het pas met zekerheid weten ! En natuurlijk morgen qua race pace .
Hoop alvast persoonlijk op goed resultaat van Mclaren (spijtig van token systeem dit jaar ) . Maar ze gaan zoiezo een stap vooruitgaan .
Straks in Q3 gaan we het pas met zekerheid weten ! En natuurlijk morgen qua race pace .
Hoop alvast persoonlijk op goed resultaat van Mclaren (spijtig van token systeem dit jaar ) . Maar ze gaan zoiezo een stap vooruitgaan .
Ik ben mij weer aan 't laten vangen he. False hope. Alles wijst erop dat Max een grote kans heeft op pole. En dan sebiet weer ''verrast'' zijn wanneer Hamilton in Q3 het ware gelaat van Mercedes laat zien .
Hopelijk maakt hij het zodadelijk in qualy waar , want herinner me voldoende races vorig jaar fp 1 fp 2 fp3 . Redbull op 1 en ja vervolgens qualy ... was er die mercedes weer . En hopelijk ook niet opeens dominantie van verstappen alleen . Beetje spanning in de sport , brengt het enkel maar op hoger niveau
Haas , Williams is de enige zekerheid die we hebben momenteel (hebben ook uitgesproken niks te doen voor dit jaar en zich te focussen op 2022). Dan word het nog spannender aan begin seizoen
In de f2 was het al een 1-2 voor de red bull junioren .
.