Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bewonder de positiviteit van de personen die op Vettel hebben gestemd![]()
Toevallig gisterenavond de eerste drie afleveringen met mijn man ook gekeken, en ik vond het eigenlijk wel interessant. Bepaalde dingen blijven voor mij nu veel beter hangen omdat ik de F1 maar vanop een afstand volg.Ik zit 3 afleveringen ver bij Drive to Survive. Blijf voorlopig nogal op mijn honger zitten, vond de vorige 2 seizoenen goed van begin tot eind, maar nu valt het wat tegen.
Dàt denk ik niet, maar ik denk wel dat hij véél harder B-piloot gaat zijn als bij Force India.Onderschat Perez niet. Maar ik denk dat hij in't begin gaat moeten wennen aan de wagen.
je bent dus nog meer Fan of McLaren ?Toevallig gisterenavond de eerste drie afleveringen met mijn man ook gekeken, en ik vond het eigenlijk wel interessant. Bepaalde dingen blijven voor mij nu veel beter hangen omdat ik de F1 maar vanop een afstand volg.

Inderdaad, vond ik ook een leuke.Episode 3 over Bottas vond ik toch echt wel de moeite. Bewust Verstappen een tow geven, was ik al vergeten.
zal wel enkel voor dit weekend zijnZit gisteren toevallig in de zetel te zappen en zie opeens 'formule 1 preview' op Play Sports Open (nieuw kanaal blijkbaar). Een leuke preview naar het nieuwe seizoen met Tom Boonen etc.
Nu het zotte is dat ze de qualis en gp er ook gratis gaan op uitzenden dit weekend!!! Dus voor de mensen zoals mij die altijd op la deux moesten kijken, rejoice! Hopelijk is dit voor altijd.

Is niet altijd, was al bekendZit gisteren toevallig in de zetel te zappen en zie opeens 'formule 1 preview' op Play Sports Open (nieuw kanaal blijkbaar). Een leuke preview naar het nieuwe seizoen met Tom Boonen etc.
Nu het zotte is dat ze de qualis en gp er ook gratis gaan op uitzenden dit weekend!!! Dus voor de mensen zoals mij die altijd op la deux moesten kijken, rejoice! Hopelijk is dit voor altijd.
Rejoice? Ik kijk nog liever gemute dan naar Kris Wauters te moeten luisteren.Zit gisteren toevallig in de zetel te zappen en zie opeens 'formule 1 preview' op Play Sports Open (nieuw kanaal blijkbaar). Een leuke preview naar het nieuwe seizoen met Tom Boonen etc.
Vanuit de desktop browser player is er cc support. De app volgt nog dacht ik.Geen idee nog nooit op playsports gekeken. Was gwn om eens iets anders te horen dan die Franse commentaar. Die helemaal niet slecht is maar... En f1 tv zou ik ook overwegen moest er Chromecast support zijn maar die was er toch niet dacht ik? Tenzij ze dat ook aangepast hebben dan kijk ik er eens voor.