FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldige kerel. Ook bij ons kon je hem horen, in de jaren '90 op BBC - en later nog even op ITV.
Z'n enthousiasme was aanstekelijk. 🙂

Obligatory...

Laatst bewerkt:
Begin deze week heeft Bahrein laten weten dat alle teams de mogelijkheid kregen om daar reeds gevaccineerd te worden. Enkele teams zijn daar op ingegaan. Kan ik best begrijpen dat Bahrein met hun olie dollars dergelijk aanbod doen, en dat teams daarop ingaan.. tja.
Maar intussen heeft Verstappen laten weten dat ie ook reeds is gevaccineerd. Niet in Bahrein, maar blijkbaar werd ie reeds gevaccineerd in Europa :unsure:
Dacht dat ie officieel Belg is, dus hier zou ie er nog lang op mogen wachten. Dus heeft ie in een ander land er eentje gekocht..? :unsure:
Money, money, money.. it's so funny
Daar zal toch behoorlijk wat discussie op komen vermoed ik..

hij is officeel Belg, maar hij woont allang niet meer in België he. Hij zal wel een vaccin gekregen hebben in Monaco of zo.

Mercedes zal wel brandstof aan 't sparen geweest zijn, die is nogal duur momenteel :p.

't Zal niet gepland zijn dat ze zo weinig hebben gereden, maar de vraag is of dat veel gaat uitmaken. Ze hadden zo'n voorsprong dat het allemaal wel mee zal vallen. Ik vraag mij ook af in hoeverre ze hun wagen nog doorontwikkeld hebben. Als je alleen technisch al enkele tienden voorsprong hebt op de rest van het veld, en dan nog eens de beste rijder hebt (dat zijn nog eens enkele tienden op de meeste tegenstanders), kan ik mij voorstellen dat ze bijna alle resources op de wagen van volgend jaar hebben gezet. Wetende dat de huidige wagen op het eind van het jaar de vuilbak in mag kunnen ze wel een klein risico nemen om dan volgend jaar weer een seconde voorsprong te hebben op de rest.

Alhoewel Mercedes kennende hebben ze zich weer naar nieuwe hoogtes gewerkt misschien. We zullen het pas weten als ze aan 't racen zijn.

Ik kan alleen maar hopen dat Ferrari nog langer dan Mercedes aan de auto van volgend jaar aan 't werken is, omdat hun wagen van vorig jaar zo'n drol was dat het toch geen zin had om eraan verder te werken.

Ik gleloof wel dat Mercedes oprecht aan het sukkelen was, en een pak minder aan het sandbaggen was t.o.v. vorige jaren. Maar die hun voorsprong van afgelopen jaren is zo comfortabel dat zelfs gesukkel tijdens een test niet hoeft te zeggen dat ze hun troon gaan moeten afstaan.

grr, ik ben hier weer mijn Fantasy door de tests door elkaar aant smijten :biglaugh::wallbash:

Mja tis ieder jaar het zelfde liedje met Mercedes ze tonen nooit hun echtje snelheid tijdens de test. In 2019 was het ook zo en was Ferrari volgens hen een stuk sneller.
Aan de andere kant Redbull ziet er echt wel goe uit .

Hoe geweldig die tijd van Tsunoda ook is, hij gaat volledig off track op 0.26 en heeft drs gebruikt op plaatsen waar dat niet mocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan