FAQ

Dus een Netflix account mogen we niet sharen omdat jullie schrik hebben, maar FE van nVidia rippen is geen probleem? :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Dus een Netflix account mogen we niet sharen omdat jullie schrik hebben, maar FE van nVidia rippen is geen probleem? :unsure:
Een Netflix-account mag je niet sharen, omdat je op ons platform niets mag doen dat illegaal is of ingaat tegen de TOS. En het is een regel die jullie in de eerste plaats beschermt, niet ons. Zodat er niet plots accounts geband worden van mensen die denken dat ze niks misdoen. Dus daarvoor zul je moeten gaan klagen bij Netflix.

Ik zou echter niet weten hoe "Founders Edition" een probleem vormt. Dus ja, is geen probleem.
 
Vraagje ivm de privacy-verklaring die niemand leest:
Daarnaast kan BeyondGaming vzw een aantal technische gegevens van haar bezoekers verzamelen zoals: besturingssysteem, IPadres, browser en bezochte pagina’s.
Dit gaat enkel over bezochte pagina's binnen het BG-domein, mag ik hopen?
 
bezochte pagina's binnen het BG-domein
Buiten het BG-domein bezochte pagina's volgen van leden zou redelijk wat grote alarmbellen doen rinkelen. Maar wees gerust, diverse browsersoftwares hacken of illegale software installeren bij de leden staat niet in ons businessplan.
 
Hoe kan ik foto's uploaden?

Als je foto's wil toevoegen aan je bericht, kun je sinds kort ook gewoon rechtstreeks op het forum. Om van die premiumfunctie te genieten, moet je account simpelweg aan een paar voorwaarden voldoen, zoals hier uitgelegd.

- Minstens 100 (zinvolle) posts
- Minstens 6 maanden geregistreerd zijn
- Google ads aangevinkt (Als je gebruikt maakt van adblock, zouden we het uiteraard wel appreciëren moest je onze website whitelisten (en indien je dat niet wil/kan, zijn er andere manieren om ons te steunen!)
- 2FA verplicht (tegen malafide uploads)

Die criteria hebben we opgesteld om enerzijds de meerkost van de opslag en servercapaciteit te dekken, en anderzijds om correct gebruik te garanderen, zodat we niet voor legale verrassingen komen te staan.

Dan voeg je simpelweg de afbeelding toe met de knop linksonder het venster waarin je typt:
Bekijk bijlage 9023
FAQ geüpdatet en uploaden van bestanden toegevoegd.
 
Is er een ombudsman en hoe contacteer ik die?
Uiteraard staan wij ten allen tijden open voor opmerkingen of klachten.

Acties van de moderatie bespreek je echter niet in een openbare thread. Specifieke warns bespreek je in pm, met een moderator of supermoderator van het forum in kwestie. De algemene aanpak kun je bespreken één van de feedbackthreads, de meeste subfora hebben er eentje.

Ben je niet tevreden met het gevolg dat een moderator geeft aan je klacht of opmerking of heb je algemene klachten, dan kan je steeds de ombudsman contacteren op [email protected]. Als dat is om een ingreep aan te vechten, vermeld dan duidelijk de ingreep en waarom je het er niet mee eens bent. De moderator zal dan hetzelfde doen, en de ombudsman velt onafhankelijk zijn oordeel.

Stukje over de ombudsman toegevoegd vanuit Regels & Warns.
 
Hoe zit het met GDPR en de deactivatie van mijn account?
Overeenkomstig de bepalingen van onze privacyverklaring, heb jij als gebruiker van BeyondGaming bepaalde rechten met betrekking tot jouw persoonsgegevens.

Voor een overzicht van deze rechten verwijs ik naar de van toepassing zijnde wetgeving en naar onze privacyverklaring, die je hebt goedgekeurd bij de overzet of de aanmaak van jouw BeyondGaming account.

1. Wil je je je beroepen op het recht om je persoonsgegevens te laten wissen, waarbij je account en alle bijhorende gegevens (waaronder je forum berichten) worden geanonimiseerd, mag je daarvoor een schriftelijke, gedateerde en ondertekende aanvraag per e-mail naar onze Legal Counsel sturen via [email protected]. Indien je niet over een computer of scanner zou beschikken, mag je ook een foto (die je bijvoorbeeld met je gsm neemt) van de handgeschreven, gedateerde en ondertekende aanvraag doormailen.

Let op:
- Het wissen van je persoonsgegevens (recht op vergetelheid) volgens de GDPR-wetgeving is onherroepelijk en finaal. Dit is geen vorm van ragequit en dient een specifiek doel. We kunnen het niet terugdraaien, omdat er niet meer geverifieerd kan worden bij wie welk geanonimiseerd account hoort.
- Het wissen gebeurt overeenkomstig de bepalingen in de GDPR-wetgeving. Als je account meer dan tien strafpunten heeft op het moment van de aanvraag, of je hebt drie warns ontvangen in de week voorafgaand aan de aanvraag, leidt dat tot een permanente verwijdering uit ons ledenbestand om misbruik van het recht op vergetelheid te voorkomen. We behouden ons het recht voor om essentiële informatie bij te houden over permanent verwijderde leden.

2. Je account deactiveren kan simpelweg door één van de supermoderatoren te contacteren. Zij zullen je dan verder helpen. Indien je dat wenst, kan een account tijdelijk of permanent op slot, in samenspraak met de moderatie.

In beide gevallen is terugkomen onder een andere naam verboden indien er strafpunten op het account staan of het account permanent is verwijderd door de moderatie.
Regels ivm GDPR en Deactivatie hier ook toegevoegd en geüpdatet met dit stuk:

"Het wissen gebeurt overeenkomstig de bepalingen in de GDPR-wetgeving. Als je account meer dan tien strafpunten heeft op het moment van de aanvraag, of je hebt drie warns ontvangen in de week voorafgaand aan de aanvraag, leidt dat tot een permanente verwijdering uit ons ledenbestand om misbruik van het recht op vergetelheid te voorkomen. We behouden ons het recht voor om essentiële informatie bij te houden over permanent verwijderde leden."
 
Hoe kan ik eigenlijk een afbeelding plaatsen in een bericht?
Die uitleg staat hierzo:

Het hangt natuurlijk af van je profiel of je ze bij ons kunt oploaden of niet. Dat staat daarin vermeld. Als je vragen hebt, shoot.
Als je niet aan de voorwaarden voldoet, is het via deze:
1658311003334.png
 
Hoe kan ik eigenlijk een afbeelding plaatsen in een bericht?
Optie 1) Uploaden naar het forum als attachment. Voorwaarden om deze optie te krijgen kan je lezen in dit topic.

Optie 2) Uploaden naar een externe image host zoals “imgbb” of “imgur” en dan de link kleven via het afbeeldingicoon zoals in @Loser zijn bovenstaande post.
 
Ik vind het niet direct, maar is er een mogelijkheid om threads te negeren zodat ze niet meer in mijn overzichten verschijnen?
 
Sommige Reddit-filmpjes worden automatisch afgespeeld.

Door de Reddit-linkdetectie (die vaak superhandig is), zet Xenforo [MEDIA][/MEDIA]-tags rond een automatisch verkorte URL.
Die Media speelt automatisch af, onder andere afhankelijk van je browserinstellingen en je instellingen van Reddit zelf.

De poster kan dit voorkomen door zijn link niet gewoon in het topic te plakken, maar de volledige link tussen -tags te plaatsen.
Stukje toegevoegd over de autoplay-functie.
 
De gebruikersnamen van verwijderde gebruikers blijven staan in quotes, is dat een bug in de software?

Neen, dit is geen bug maar een undocumented feature.

Publiek gebruikte gebruikersnamen zijn geen "privacy related" zaken die bij een GDPR moeten opgeruimd worden (zoals bvb alles ivm echte namen, adressen, e-mailadressen, IP adressen, PMs...). Meer zelfs, de rename die wij doen van gebruikersnaam naar "Deleted user xxx" is eigenlijk een volledig optionele keuzen in deze functionaliteit. Standaard zou de onklikbare (wegens geen profiel) en gekende gebruikersnaam blijven staan bij elke post.

Dat de gebruikersnaam blijft staan in quotes is omdat die letterlijk in die quote "code" gezet wordt (kan je zelf ook nakijken en zelfs achteraf nog aanpassen als je iemand quote, en nadien de BBcode van je eigen post bekijkt).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan