FAQ

Hoe kan ik foto's uploaden?

Als je foto's wil toevoegen aan je bericht, kun je sinds kort ook gewoon rechtstreeks op het forum. Om van die premiumfunctie te genieten, moet je account simpelweg aan een paar voorwaarden voldoen, zoals hier uitgelegd.

- Minstens 100 (zinvolle) posts
- Minstens 6 maanden geregistreerd zijn
- Google ads aangevinkt (Als je gebruikt maakt van adblock, zouden we het uiteraard wel appreciëren moest je onze website whitelisten (en indien je dat niet wil/kan, zijn er andere manieren om ons te steunen!)
- 2FA verplicht (tegen malafide uploads)

Die criteria hebben we opgesteld om enerzijds de meerkost van de opslag en servercapaciteit te dekken, en anderzijds om correct gebruik te garanderen, zodat we niet voor legale verrassingen komen te staan.

Dan voeg je simpelweg de afbeelding toe met de knop linksonder het venster waarin je typt:
Bekijk bijlage 9023
Toevoeging hieraan!

In B&S en Het Atelier kunnen alle gebruikers voortaan 40 bijlagen tot maximum 20 MB uploaden op het forum. Wil je meer dan dat kunnen uploaden, moet je aan bovenstaande voorwaarden voldoen.

Je kunt je bijlagen beheren onder je gebruikersprofiel.

Laatst bewerkt:
Toevoeging hieraan!

In B&S en Het Atelier kunnen alle gebruikers voortaan 40 bijlagen tot maximum 20 MB uploaden op het forum. Wil je meer dan dat kunnen uploaden, moet je aan bovenstaande voorwaarden voldoen.
Is het geen optie dat in B&S de foto's automatisch gewist worden bij het sluiten van de thread? Gezien men geen foto's meer kan verwijderen wanneer deze in een gesloten thread staan.

Is het geen optie dat in B&S de foto's automatisch gewist worden bij het sluiten van de thread? Gezien men geen foto's meer kan verwijderen wanneer deze in een gesloten thread staan.
Je bijlagen kun je beheren in onze fonkelnieuwe add-on:
1720711227242.png

Dat had ik nog niet in deze FAQ vermeld, dus goed dat je het aanhaalt. Bedankt!

Edit: dit kan niet als het topic al gesloten is. We kijken ernaar, extra bedankt dus :D

Hoe kan ik BG financieel steunen?

Dat kan op drie manieren!
1. Doneren: We hebben hier een knop voorzien waarmee jullie geheel vrijblijvend (en zonder tegenprestatie) een bedrag naar keuze kunnen doneren. Elke ingezamelde euro gaat rechtstreeks naar de goede werking van het forum en onze projecten voor de community, en de Community Leader zal updates voorzien waar dat mogelijk is.
Is er eigenlijk een manier om te doneren met een gewone bankoverschrijving of iets dergelijks? Ik zou graag BG nog wat steunen, maar ik steun Paypal eigenlijk liever niet.

Voor € 2000 euro aan spullen op Bol of Coolblue kopen gewoon om BG te steunen laat ik over aan de leden uit het brutoloon topic. :unsure:

Doneer rechtsreeks
Is er eigenlijk een manier om te doneren met een gewone bankoverschrijving of iets dergelijks? Ik zou graag BG nog wat steunen, maar ik steun Paypal eigenlijk liever niet.

Voor € 2000 euro aan spullen op Bol of Coolblue kopen gewoon om BG te steunen laat ik over aan de leden uit het brutoloon topic. :unsure:
Alvast enorm bedankt om ons te willen steunen, op welke manier dan ook.

Donaties via het ons rekeningnummer kunnen zeker en vast:

BeyondGaming vzw
BE10 0689 4046 1204

Nogmaals, wij zijn blij met elke donatie, maar zie dit zeker en vast niet als een verplichting.

BG dankt jullie 🙇❤️

Ik slaag er maar niet in om de afbeelding toevoegen knop tevoorschijn te toveren.
2FA staat aan, geprobeerd met kleine header ads en grote header ads.
Dien ik nog iets anders in orde te brengen hiervoor?

Laatst bewerkt:
Ik slaag er maar niet in om de afbeelding toevoegen knop tevoorschijn te toveren.
2FA staat aan, geprobeerd met kleine header ads en grote header ads.
We zullen er eens naar kijken! Ik hou je op de hoogte.

Enkel nog wat geduld uitoefenen, de accounts worden immers pas uurlijks (uur:20 om specifiek te zijn) door een automatisch systeem nagekeken/updatet. Een klein kwartiertje na je post was het dus al in orde :)

Heb Loser zijn infopost daarover aangepast.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan