PS5 PS4 >>> FAQ <<< PlayStation

Ik heb het nog niet durven gebruiken de rest mode....wetende dat er een aantal bugs aan zijn verbonden.
Feit is ook dat ik als ik ga slapen alle elektronica uitgeschakeld wordt bij mij dmv een stekkerblok met schakelaar dus dan is de rest mode ook niet interessant.
Lag aan Spider-Man: Miles Morales. Niet aan de console zelf.
 
Mss kan iemand daar op antwoorden : ik heb een LG oled (lg-OLED65C9PLA) die HDMI 2.1 ondersteund, zou het (al) de moeite zijn dat ik mijn PS5 met nieuwe HDMI 2.1 kabel aansluit of haal ik daar toch niets meer uit ?
 
Ik heb het nog niet durven gebruiken de rest mode....wetende dat er een aantal bugs aan zijn verbonden.
Feit is ook dat ik als ik ga slapen alle elektronica uitgeschakeld wordt bij mij dmv een stekkerblok met schakelaar dus dan is de rest mode ook niet interessant.
ik gebruik constant restmode, staat soms zelfs 2 dagen ineens in die mode .. nog geen enkel probleem gehad :)
 
ik gebruik constant restmode, staat soms zelfs 2 dagen ineens in die mode .. nog geen enkel probleem gehad :)
Mja, zoals ik zei heb ik zelf persoonlijk niet veel aan de functie omdat de stekkerblok uitgaat als ik ga slapen.
Ik zal het wel eens testen als ik van plan ben om meerdere keren per dag te gamen.
 
Ik heb sinds de launch de digital edition en speel nu vooral een backlog aan games die ik nooit had gespeeld (AC Origins, Red dead redemption 2, ...). De controller is inderdaad geweldig maar wat ik ook geweldig fijn vind is dat als je de PS in rustmodus zet en je de volgende dag wilt gamen je op een paar seconden terug aan 't gamen bent. Heel vlotte ervaring tot nu toe en gelukkig gespaard gebleven van bugs.
Euh da hadde al op ps4 zu.
 
Zou Sony eigenlijk ooit gaan toestaan om Digitale versies te verkopen in de winkels/Online Shops, nu dat ze ook een digital edition hebben? Xbox doet dat wel geloof ik, ge kunt zelfs games weggeven aan iemand anders.
 
Nieuwe update :

Version 20.02-02.30.00
  • This system software update improves system performance.
  • Resolved an issue where data transfers and downloads were cancelled when trying to download content while a data transfer from a PS4 is in progress.
  • Some issues that were causing errors during text input in some PS4 games have been resolved.
  • The connection stability has been improved for some Wi-Fi routers.
 
Er is een update voor de controller ook. Geen idee wat daar verandert.
 
Terug
Bovenaan