>>> FAQ <<< PlayStation

Bleh, de sticks van mijn PS5-controller beginnen te driften. Vooral vervelend in menu's.
Mijn PS4-controller heeft dat toch nooit gekregen, en aan die speelduur zit ik toch nog niet denk ik.
 
Bleh, de sticks van mijn PS5-controller beginnen te driften. Vooral vervelend in menu's.
Mijn PS4-controller heeft dat toch nooit gekregen, en aan die speelduur zit ik toch nog niet denk ik.

Zuiver maken (met wattenstaafje langs de basis van de stick) en resetten helpt bij mij meestal wel.
 
Ik heb de laatste tijd last van mijn ps5 die na een kwartiertje spelen vanzelf uitgeschakeld in rustmodus. Is dit een 'common issue' bij de ps5? Soms zeer vervelend wanneer je Rocket League of Elden Ring speelt...
 
Is het voldoende om een maandelijkse gratis game toe te voegen aan je game bibliotheek, of moet je het ook echt downloaden?
 
Opnieuw een mooie maand voor Plus Essential.
  • A Plague Tale: Requiem | PS5
  • Evil West | PS4, PS5
  • Nobody Saves the World | PS4, PS5

3686555e0d795a61faad6ede92c9f3f6a74dc8e8.jpg
 
Perfect, op evil west was ik aan het wachten.

A plague tale is ook een topspel. Misschien voor de trophies nog eens opnieuw spelen. :p

NSTW is ook een goed tussendoortje
 
wat is er mis met de PS4 controllers, ze zijn nergens nog te vinden. Niet op ps website, bol, mediamarkt, fnac, ...
 
Terug
Bovenaan