Dat voelde niet alleen zo aanZou die nog eens moeten herlezen wanneer het laatste boek uitkomt maar ik vond het ook een tegenvaller. De helft van het boek voelde aan als Navani die de lezer lessen fantasy-fysica geeft...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat voelde niet alleen zo aanZou die nog eens moeten herlezen wanneer het laatste boek uitkomt maar ik vond het ook een tegenvaller. De helft van het boek voelde aan als Navani die de lezer lessen fantasy-fysica geeft...

Long shot maar hier even proberen voor ik het ergens anders ga zoeken. Toevallig iemand die de volledige reeks van Malazan heeft en wil verkopen? Ben al even aan het kijken maar op 2dehands komen ze niet echt naar boven (ofwel mis ik ze altijd).
Thx!
www.humblebundle.com
Heb helaas geen e-reader, wel al paar keer overwogen. thx voor de links!Geen idee om ze als e-boek aan te kopen? Scheelt vaak in de prijs.
Doet me er trouwens aan denken, voor de fans, Broken Binding (een uitgeverij van luxe edities) is een luxe editie van de Malazan-reeks aan het voorbereiden voor 2024. Begin maar al te sparen, prijs zal waarschijnlijk rond de 400 euro liggen.
Edit: via humblebundle kan je alle Steven Erikson e-books kopen voor maar 17 euro:
Heb helaas geen e-reader, wel al paar keer overwogen. thx voor de links!
Dat zou ik met plezier betalen; 40-50 euro voor deftige kwaliteit hardcover is nog schappelijk.Geen idee om ze als e-boek aan te kopen? Scheelt vaak in de prijs.
Doet me er trouwens aan denken, voor de fans, Broken Binding (een uitgeverij van luxe edities) is een luxe editie van de Malazan-reeks aan het voorbereiden voor 2024. Begin maar al te sparen, prijs zal waarschijnlijk rond de 400 euro liggen.
Edit: via humblebundle kan je alle Steven Erikson e-books kopen voor maar 17 euro:
Ook het eerste deel van het boek is redelijk uniek, alsof je een andere serie aan het lezen bent.
Hier hetzelfde, zat ergens boek 5 of 6 denk ik en het gewoon opgegeven want het werd meer en meer een hate read voor mij...Zelf ondertussen voor de eerste keer bezig aan Wheel of Time, vind ik persoonlijk eerlijk gezegd wel een pak minder. Zit ondertussen ergens in Lord of Chaos, maar 'k lees eigenlijk enkel nog voort als ik niks beter te doen heb (op de trein of zo). Meeste karakters boeien me maar matig en ik vind het verhaal ook echt wel heel traag. Misschien zou ik beter de moeite nemen om een andere reeks te zoeken die me beter ligt![]()
Hier hetzelfde, zat ergens boek 5 of 6 denk ik en het gewoon opgegeven want het werd meer en meer een hate read voor mij...
Ik ook na boek 4... Hoewel het verhaal en de wereld mij opzich wel aanspraak waren de boeken gewoon te lang en saai. Ik vond geen enkel personage echt leuk en ik had ergens gelezen dat
en dat is nu een van de weinige dingen die ik liever niet lees in een boek. Boeiende personages hadden mij misschien nog kunnen overtuigen maar helaas.Rand met verschillende vrouwen eindigt
Gewoon de serie kijken iedereen is daar zeer tevreden over.Hier hetzelfde, zat ergens boek 5 of 6 denk ik en het gewoon opgegeven want het werd meer en meer een hate read voor mij...
Gewoon de serie kijken iedereen is daar zeer tevreden over.