Prime Fallout

Kun je hieraan beginnen zonder de game te hebben gespeeld?
Is het een verhaal op zich die je zonder achtergrond kan volgen?
 
soundtrack, sound fx en bijbehorende sfeer is subliem.
meerdere keren ook uit mijn zetel geblazen door explosies en vaults, zeer bass heavy.

de games nooit gespeeld, maar dat doet er niet toe, de serie is best goed te volgen zonder.
 
Heb nu 2 afleveringen gezien en ik vind het geweldig. Vertaalt perfect de (nogal unieke) sfeer van de games.
Ook audiovisueel zit het grotendeels heel goed. En qua audio inderdaad wel een stevige workout voor Subwoofers, wat wel eens tof is.
 
Wel een toffe reeks tot nu toe ja.
Enige teleurstelling voor mij is de CGI soms, het feit dat de T60 eerder een blikken doos lijkt dan zwaar power armor.
 
Heel leuk dat ze echt zoveel details uit de games overgenomen hebben.
Gisteren eerste episode gekeken, heel goed!

Had wel last van telkens een milliseconde hapering gevolgd voor een milliseconde versneld beeld om dan weer normaal te spelen. Zou dat aan Prime liggen of aan mijn internet? Ik vermoed het laatste.
 
Heel leuk dat ze echt zoveel details uit de games overgenomen hebben.
Gisteren eerste episode gekeken, heel goed!

Had wel last van telkens een milliseconde hapering gevolgd voor een milliseconde versneld beeld om dan weer normaal te spelen. Zou dat aan Prime liggen of aan mijn internet? Ik vermoed het laatste.
Hier geen last van (prime app op LG tv)
 
Heel leuk dat ze echt zoveel details uit de games overgenomen hebben.
Gisteren eerste episode gekeken, heel goed!

Had wel last van telkens een milliseconde hapering gevolgd voor een milliseconde versneld beeld om dan weer normaal te spelen. Zou dat aan Prime liggen of aan mijn internet? Ik vermoed het laatste.
Hier ook geen problemen mee (Via Nvidia Shield).

Ik vind dat ze uitzonderlijk goed de vibe van de games hebben kunnen overzetten naar tv-format. Ik vreesde hier wat voor door de nogal unieke sfeer in de games, maar echt superknap gedaan.

Enige minpuntje tot nu toe is dat de CGI soms steken laat vallen (waarom is het zo moeilijk om vliegende voorwerpen realistisch in beeld te krijgen??)
 
9/10. Fantastische serie.
Verhaallijnen van levende mensen geboren voor de oorlog vind ik een meerwaarde aan de fallout lore.

Enige minpunt vind ik Maximus.
Het is moeilijk die persoon te begrijpen door zijn rare gezichtsuitdrukkingen.
Acteren met mimiek is hem niet gegeven en dat moet echt minderen. Anders recast imo.
 
Terug
Bovenaan