Prime Fallout

WTF zeg, ik heb precies onder een steen geleefd, ik wist niet eens dat dit in productie was. :love:

Ziet er top uit, ik hoop echt dat ze de sfeer van Fallout 4 kunnen brengen en de wereld ook echt qua artwork correct weergeven.
Ik had begrepen dat de makers verplicht xxx aantal uren fallout hebben gespeeld alvorens eraan te beginnen, dus ik ben benieuwd! Straks eraan beginnen.
 
Als fan word je op je wenken bediend. Meerdere malen scenes gestopt om te zien hoe ze ingame objecten tot leven hebben gebracht in veel detail. Het is ook gewoon gewelddadig (zoals de spellen zelf ook zijn), blij dat ze daar niet van schuwen. Fantastisch.
 
Ik vind dat ook gewoon logisch dat ze hun baseren op ingame stuff, allez ja, ze kunnen ook moeilijk dingen uit hun duim zuigen hé....
 
We hebben al genoeg slechte adaptaties gezien dus zo logisch is dat blijkbaar niet.
Wel top deze serie maar voor vrienden die de games niet gespeeld hebben, weet ik niet of dit nog zo bijzonder is want het is toch het constant herkennen van sfeer, characters, objecten, details, locaties ... dat mij met een glimlach doet kijken.
 
We hebben al genoeg slechte adaptaties gezien dus zo logisch is dat blijkbaar niet.
Wel top deze serie maar voor vrienden die de games niet gespeeld hebben, weet ik niet of dit nog zo bijzonder is want het is toch het constant herkennen van sfeer, characters, objecten, details, locaties ... dat mij met een glimlach doet kijken.
Ik heb de games, tot grote schande, nooit gespeeld.
En ik vond de serie geweldig.
 
Voor mij was dit toch ook dik in orde zulle, er was maar 1 aflevering die ik wat minder vond ivm de rest.
Spijtig genoeg maar eentje meer te gaan en ik zit erdoor.
 
Afleveringen zijn er vlot doorgegaan. Goede serie.
Het is wel redelijk lang geleden dat ik nog een Fallout game heb gespeeld.
 
Net ook uitgekeken. Echt wel een heel goede serie, het sfeertje is zeker top!
Alleen mss de acteerprestaties konden toch net wat beter denk ik.
Voor mij net onder TLOU qua videogameverfilming.

8/10
 
Terug
Bovenaan