Prime Fallout

Laatste aflevering ook eindelijk kunnen kijken, wauw. Ongelofelijke adaptatie toch dit. De sfeer van de Wasteland, de heerlijke jaren 50 muziek, ... top!

Enkel Maximus zijn verhaallijn kon me minder bekoren, maar kan niet wachten op het volgende seizoen.
 
Laatste aflevering ook eindelijk kunnen kijken, wauw. Ongelofelijke adaptatie toch dit. De sfeer van de Wasteland, de heerlijke jaren 50 muziek, ... top!

Enkel Maximus zijn verhaallijn kon me minder bekoren, maar kan niet wachten op het volgende seizoen.
Ik vond eigenlijk de verhaallijn op zich wel oke (al had het veel weg van de laatste star wars films). Maar de uitvoering was inderdaad wat minder dan de rest.
Maar het blijft desondanks 1 van de best uitgevoerde series van voorbije jaren. Hopelijk kunnen ze dat vasthouden.
 
Ik vond eigenlijk de verhaallijn op zich wel oke (al had het veel weg van de laatste star wars films). Maar de uitvoering was inderdaad wat minder dan de rest.
Maar het blijft desondanks 1 van de best uitgevoerde series van voorbije jaren. Hopelijk kunnen ze dat vasthouden.
Voelde toch van ver komen dat het a la Fallout 4 is?
 
Helemaal uitgekeken, ben zelf niet bekend met de game en daardoor eerste afleveringen wat moeten doorworstelen. Vanaf aflevering 6 (vanaf dat er meer flashbacks inkomen) vond ik het wel goed.
 
Als fan van de games heb ik hier heel hard van genoten. Na de ietwat teleurstellende TLOU doet deze het echt super.
M'n vrouw die de games niet kent en eigenlijk totaal niet voor dergelijk genre is vond het ook goed.

Als ik dan toch één minpunt zou moeten geven:
Dat monster in het meer vond ik er maar plastiek uitzien. Precies één of ander hondenspeelgoedje in het groot.

Volgens seizoen deathclaw, super mutants,...? :cheer:
 
Spellen nooit gespeeld, voordeel/nadeel laat ik in het midden.

Zit nu in aflevering 4 en kan me toch niet helemaal overtuigen. Ik kan de mix tussen gore, humor en cringe niet zo smaken.

Dat is nogal eigen aan de Fallout reeks. (Toch de oude Fallouts, Ik weet niet of de moderne zo gory zijn)

ik heb het nu ook uitgekeken.

1) ik vond het plan van Moldaver met de Cold Fusion eerder teleurstellend. effectief gewoon de stroom voor LA herstellen? meh.
2) Heeft de brotherhood op het einde daar een Nuke gedropt? dat was geen flashback, dat was Hank in zijn power-armor die vooraan in beeld liep...
3) ik vermoed dat S2 zal gaan over The Ghoul die zijn vrouw gaat zoeken, en dat die nog in Vault 31 ingevroren ligt.

Ik snap eigenlijk niet wat haar einddoel was. Het was precies een privéqueeste gewoonweg om het eens zien te marcheren.
Was het idee om grenzeloos energie te brengen aan iedereen zodat de reden voor oorlog verdween?
Was het idee om de NCR te restaureren dankzij die energie?

Ik hou eigenlijk niet van heel die cold fusion plot. Beetje de "holy grail" object die iedereen doet bewegen maar het object zelf is totaal niet realistisch, zelfs in Fallout context.
De "Geck" en de "waterchip" in de oude Fallouts waren toch meer gegrond in realiteit als de grote motivator.)
 
Terug
Bovenaan