marcel
Well-known member
Begonnen met Aston Martin, meteen Stroll vervangen door Stoffel.
Eerste GP enkel de Williams achter ons gelaten.... moet nog veel veranderen. Ik heb wel al een nieuwe lead tech aangeworven, van 69 naar 81.
eens zien wat de toekomst brengt.
weet er iemand of je racelengte kan aanpassen? telkens minstens een uur per GP is me wat lang
Eerste GP enkel de Williams achter ons gelaten.... moet nog veel veranderen. Ik heb wel al een nieuwe lead tech aangeworven, van 69 naar 81.
eens zien wat de toekomst brengt.
weet er iemand of je racelengte kan aanpassen? telkens minstens een uur per GP is me wat lang

En als er iets gebeurt gewoon de snelheid terug op 1x zetten. Ik ben bij Alfa Romeo begonnen, geeft iets meer uitdaging dan de topteams
Heb er nu 3 races op zitten met Alfa Romeo (Bottas en Vandoorne). Al elke race punten gepakt met Bottas (P5, P denk ik en P10), Vandoorne enkel P10 op Jeddah als ik mij nie vergis. Leukste van het spel is de practice imo en het echt proberen nailen van de setups. Ben nu op Imola bezig en de setup confidence heb ik op 91% gekregen voor Bottas en 99% voor Stoffel. Wat mij wel enorm irriteert is al die bandensets terug moeten geven.... Blijkbaar heb ik maar 2 nieuwe sets softs voor de qualy én de race samen.... Dusja, wordt een lastige qua opties voor in de race. Ik merk ook dat ik heel snel door de banden ga ivm de concurrentie.