Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, dat werd al bevestigd door de devs. Zal voor volgend jaar zijn vrees ik.ziet er naar uit dat we geen eigen team gaan kunnen starten.
toch wel een gemis, imo. ik had hier een uitgebreide versie van my Team verwacht
Jammer, net dat is imo toch wat de meesten willen doen, een eigen team maken, sponsors zoeken, livery maken,...Klopt, dat werd al bevestigd door de devs. Zal voor volgend jaar zijn vrees ik.

Inderdaad, daar hoopte ik zelf toch ook wel hard op. Maar misschien beter dat ze de core-features van het managen nu goed uitwerken en het in een volgende jaargang introduceren.Jammer, net dat is imo toch wat de meesten willen doen, een eigen team maken, sponsors zoeken, livery maken,...
Ik ga dan toch ook eerder een klein team proberen naar de titel te rijden, ipv meteen met RB of Ferrari te starten. Hopelijk zitten er idd wel voldoende opkomende talenten in en mss zelfs nieuwe regen's.Inderdaad, daar hoopte ik zelf toch ook wel hard op. Maar misschien beter dat ze de core-features van het managen nu goed uitwerken en het in een volgende jaargang introduceren.
Uiteindelijk zal het zo ook nog wel fun zijn, in Pro Cycling Manager of Football Manager speelde ik uiteindelijk ook minstens even vaak met een bestaand team.
Voor mijn eerste playthrough ga ik eens zien waar ik het makkelijkste Stoffel in een stoeltje krijg. Ik zag al dat Hulk er als reservereider in zat, dus normaal gaat Stoffel ook wel in de game moeten zitten.
Nieuwe regens zijn bevestigd.Ik ga dan toch ook eerder een klein team proberen naar de titel te rijden, ipv meteen met RB of Ferrari te starten. Hopelijk zitten er idd wel voldoende opkomende talenten in en mss zelfs nieuwe regen's.
PlayStation 3 vibes
vond het er echt niet uitzien.Klopt. Maar als je dan die zowat “fotorealistische” screenshot zag..'t is een management sim he. kunnen even goed een hoop spreadsheats doen, graphics zijn van totaal ondergeschikt belang.
. In Saudi Arabia lag ik 1-2. SC dus ik meteen bezig met rekenen. Ja het gaat nipt worden met de 3e om te pitten, maar met verse soft banden moet ik erna weer makkelijk over geraken met zijn versleten hards he. Ik breng mijn 1e binnen, verse softs op en ja net voorbij gereden toen ik de pit uit kwam en dus 3e. Om er dan achter te komen dat er nog maar 3 ronden te rijden waren en die SC niet meer zou binnenkomen om nog een ronde te kunnen racen.