Euthanasie voor jonge mensen psychisch lijden

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar in deze denk ik dat de stemmen van gewone burgers wel wat harder mogen klinken net omdat artsen en psychiaters iets al te vaak als een puzzel zien die ze wel kunnen oplossen.
Ik ben daar niet van overtuigd eerlijk gezegd. Ik denk dat mensen met kennis eerder voor een "soepelere" wetgeving zijn in tegenstelling tot de gewone mens, die zelfs nog vaak depressies en burn-out's wegzet als aanstellerij.

Mijn schoonmoeder wil euthanasie, maar ze begint dement te worden vergeet het maar he omdat op papier te krijgen. Telkens krijgen we te horen dat ze depressief is en dan kan men haar niet helpen. Maar die is al 25jaar depressief heb ze nooit anders gekend...

Mijn schoonmoeder wil euthanasie, maar ze begint dement te worden vergeet het maar he omdat op papier te krijgen. Telkens krijgen we te horen dat ze depressief is en dan kan men haar niet helpen. Maar die is al 25jaar depressief heb ze nooit anders gekend...
Spijtig genoeg zou ik vast en zeker een ban krijgen als ik hierop eerlijk reageer daar mijn advies ook nog eens zou aansporen om de wet te overtreden.
Hoop dat je schoonmoeder een propere oplossing vind.

Spijtig genoeg zou ik vast en zeker een ban krijgen als ik hierop eerlijk reageer daar mijn advies ook nog eens zou aansporen om de wet te overtreden.
Hoop dat je schoonmoeder een propere oplossing vind.
Op een wettelijke manier gaat het niet meer, en zichzelf iets aandoen daar is ze niet goed meer voor bij de hare. Tis wel een hel voor mijn schoonvader die weet niks meer wat ze doet, hij durft ze ni alleen laten...
Bv vorige week ging ze de brievenbus leeg maken ze zat vijf straten verder gelukkig passeerde er net iemand van familiehulp van hen.

Geen mogelijkheid om extra hulp in te schakelen? Persoonlijk geen ervaring met dementie, maar wel een koppel in de schoonfamilie dat erdoor getroffen werd. Daar hebben ze de vrouw moeten plaatsen nadat ze voor de tweede keer haar partner fysiek te lijf was gegaan.

Geen mogelijkheid om extra hulp in te schakelen? Persoonlijk geen ervaring met dementie, maar wel een koppel in de schoonfamilie dat erdoor getroffen werd. Daar hebben ze de vrouw moeten plaatsen nadat ze voor de tweede keer haar partner fysiek te lijf was gegaan.
Dat is nog niet gebeurd, mijn vrouw zou ze graag willen laten opnemen of op zijn minst dagopvang. We hebben dat allemaal op poten gezet maar ze hebben het allemaal laten schieten. Ergste is haar vader is er aan het doorgaan zou hou hem wakker, diene mens kan niks met een gerust hart meer doen. Ze laten opnemen kan perfect maar dat wil haar vader niet, is zowat uitzichtloze situatie en haar broer trekt hem geen fluit van aan en mijn vrouw heeft daar stress van dat ni normaal is. Tis gewoon wachten tot daar keer een accident gebeurd spijtig genoeg.

In het geval dat ik aanhaalde was het ook de man die het langst tegengestribbelde om zijn partner te laten plaatsen tot het uiteindelijk echt te gevaarlijk begon te worden. Sowieso een erg treurige situatie.

In het geval dat ik aanhaalde was het ook de man die het langst tegengestribbelde om zijn partner te laten plaatsen tot het uiteindelijk echt te gevaarlijk begon te worden. Sowieso een erg treurige situatie.
Klopt, en mijn vrouw ziet daar van af dat ze haar pa zo ziet wegkwijnenen. Mijn vrouw kan het wel in gang zetten maar hoe gaat haar vader daarop reageren kan zijn dzt die relatie ook om zeep is.

Terug
Bovenaan