Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grotendeels eens hiermee, maar ik raad je aan om dezelfde oefening eens te doen voor periode 1929 - 1982.Blijven investeren!
Stay the course
Dat waren apentijden.Grotendeels eens hiermee, maar ik raad je aan om dezelfde oefening eens te doen voor periode 1929 - 1982.
We zijn de laatste 40j wel héél erg verwend geweest.S&P 500 - 100 Year Historical Chart
Interactive chart of the S&P 500 stock market index since 1927. Historical data is inflation-adjusted using the headline CPI and each data point represents the month-end closing value. The current month is updated on an hourly basis with today's latest value.www.macrotrends.net
De S&P 500 zit ook in VWCE, waarom apart nemen?Ik heb s&p500 en vwce, zou ik er nog iets bijnemen?
S&P500 doet het tot heden wel beter dan vwce. Maar vandaar de vraag wat ik er nog kan bijnemen om te diversifiëren. Meer europees gericht dan ofzo?De S&P 500 zit ook in VWCE, waarom apart nemen?
Enkel doen als je Amerika wilt overwaarderen.
Resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Cfr. de post van @AirjinxS&P500 doet het tot heden wel beter dan vwce. Maar vandaar de vraag wat ik er nog kan bijnemen om te diversifiëren. Meer europees gericht dan ofzo?
Maar 60% amerika nee?Resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Cfr. de post van @Airjinx
Hoe bedoel je nog meer diversifiëren? VWCE is All World dus inclusief USA en EU, alle andere Developed Countries én Emerging Markets.
Maar 60% amerika nee?
Je kan STOXX600 doen bv in europa als ik het goed heb tov S&P500
Je kan VEU nemen: all world excl. US.Ik heb s&p500 en vwce, zou ik er nog iets bijnemen?
De kenners hier (lees: meer ervaring) zullen nog wel antwoorden, maar voor zover ik weet inderdaad enige verschil acc vs disAls het hier over VWCE gaat, is het dan IE00BK5BQT80?
En wat is het verschil dan met een VWRL (bv:IE00B3RBWM25 )?
Beide Vanguard FTSE All-World UCITS ETF USD
Of is dit enkel acc vs dis