Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In de laatste 10 pagina's is deze vraag al enkele keren gesteld.N00bvraagje hier.
Ik merk dat ik weinig succes heb in m'n beursinvesteringen.
Op 5j slechts enkele procenten gestegen
Daarom zou ik graag eens een deel (700EUR) in een tracker steken.
Om het niet te ingewikkeld te maken dacht ik aan de S&P.
Maar als ik op m'n Keytrade kijk zijn er wel erg veel opties:
![]()
Welke neem ik nu best?
En is het goed om dit via Keytrade te doen? (Zou wel makkelijkst zijn voor mij aangezien m'n andere aandelen hier ook al zitten.)
Alles is naar beneden aan het gaan. Heb zelfs geen enkele ETF die nog in het groen staat na vandaag (precies op fout moment ingestaptQuick question. Ik steek af en toe wat geld in zprs. Ik hou het op zo een 10% van mijn totale portefeuille.
De laatste dagen is zprs serieus gezakt waardoor ik in het verlies sta. Is het interessant er nu wat geld in te steken om mijn gemiddelde aankoopprijs naar beneden te laten gaan? Maar dan gaat het gewicht van zprs in mijn portefeuille wel omhoog, wat ik ook liever niet heb.
)Gemiddelde aankoopprijs maakt niet uit. Dat getal is volledig irrelevant. Hou je aan je vooropgestelde verhouding en negeer de prijs, koop gewoon bij als het klopt met je strategie.Klopt. Ikzelf zit in iwda, emim en zprs. Met een verhouding van 75% - 15% - 10%.
Het verlies in iwda is heel miniem en emim is momenteel nog in het groen. Maar zprs is redelijk negatief (-6,5%). Gemiddelde aankoopprijs van iets meer dan 92 momenteel. Vandaar dat ik dacht om nu wat aan te kopen om de gemiddelde aankoopprijs wat te laten zakken. Maar dan de verhouding die ik probeer aan te houden niet meer kloppen. Of gewoon blijven dca'en....
Neen, maar ik log weinig in op pc, ik gebruik altijd de app.Eén op de twee keer kan ik dus niet aanmelden op Bolero door issues met ItsMe, nog mensen met dit probleem?
Same here.Neen, maar ik log weinig in op pc, ik gebruik altijd de app.
IWDA is zonder de opkomende economieën.IE00B4L5Y983
Iwda.
Is dit even goed als de vwce?
Zit ook in de gratis lijst op degiro
Vrij gelijkaardig. Ik dacht dat de beheerskosten bij Vanguard lager waren, maar ben dat niet zeker.IE00B4L5Y983
Iwda.
Is dit even goed als de vwce?
Zit ook in de gratis lijst op degiro
IWDA: 0,2%Vrij gelijkaardig. Ik dacht dat de beheerskosten bij Vanguard lager waren, maar ben dat niet zeker.
Zelf koop ik VWCE en VUSA (s&p 500)

Wij hebben daarvoor gewoon een andere rekening geopend bij bolero op naam van ons. Eens de kinderen dan meerderjarig zijn, krijgen ze de centen wel. Ik vond dat ook jammer dat die optie er niet was om een extra portefeuille te maken en gescheiden te houden van de mijne.Ik heb zelf een stuk van mijn spaargeld in enkele ETF's zitten op Bolero, waar ik per kwartaal wat van bijkoop.
Nu hebben wij hier sinds 6 maanden een baby in huis, en ik zou graag een groot deel van zijn huidig en toekomstig spaargeld ook in ETFs steken. Zijn pamperrekening is een groeispaarrekening en die doet immers alles behalve groeien
Iemand die weet of het in Bolero op een of andere manier mogelijk is om verschillende portefeuilles aan te maken binnen 1 rekening? (rekeningen aanmaken voor minderjarigen is niet mogelijk). Of een andere manier waarop ik zijn spaarcenten duidelijk gescheiden kan houden van de rest? Ik vind enkel die mogelijkheid via Matti, maar daar zit je dan weer met extra kosten.
Vanguard FTSE All-World UCITS ETF - (USD) AccumulatingIk heb zowat alle pagina's hier gelezen nu ik een deel van mijn port. passief wil maken met ETF's. Ik lees vaak VWCE. Best een accumulerende ETF wegens dividend belastingen vermoed ik. Welke hebben jullie nog in je port.?
Alsook welke broker gebruiken jullie en waarom?
Koop niet én IWDA én EMIM elke maand he, een van de twee heeft dan maar de gratis transactie van de maand. Je kan beter bv enkele maanden IWDA kopen en dan een keer EMIM.EDIT 2: Ik start morgen met 4 IWDA + 1 EMIM. Bedoeling is dit maandelijks te doen. Komt qua waarde op dit moment aardig dicht bij de voorgeschreven 88/12 ratio.