XA4
Well-known member
Ik moest aan je bericht denken toen ik de prijs deze morgen zag.Beter nog wat lager gezet![]()
Nu ja, long term...
En als we nu nog lager gaan, gewoon weer wat extra kopen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moest aan je bericht denken toen ik de prijs deze morgen zag.Beter nog wat lager gezet![]()

Maar ik ben pas maand bezig.Ik moest aan je bericht denken toen ik de prijs deze morgen zag.
Nu ja, long term...
En als we nu nog lager gaan, gewoon weer wat extra kopen![]()
Bijna een nieuwe maand, hoe meer het zakt hoe beter. En met het oog op de 13e maand al helemaalBeter nog wat lager gezet![]()

Die dient toch voor kerstcadeaus?Bijna een nieuwe maand, hoe meer het zakt hoe beter. En met het oog op de 13e maand al helemaal![]()

Riskeer je dan niet dat je achteraf nog gaat moeten betalen, als je die 1,32% nu nog niet betaalt?TOB voor VWCE is niet bij iedere broker 1.32%.
Retroactieve stortingen wellicht niet, maar als ge eruit stapt wel als uw broker ook bijstelt naar 1,32%.Riskeer je dan niet dat je achteraf nog gaat moeten betalen, als je die 1,32% nu nog niet betaalt?
CSPX en CNDX zou ik ook nog toevoegen imo
Een handig overzicht van de GOTO ETF's in België

Inderdaad, ben vooral benieuwd hoe het met CNDX zitCSPX en CNDX zou ik ook nog toevoegen imo![]()
Gewoon even een aankooporder simuleren en je weet hetInderdaad, ben vooral benieuwd hoe het met CNDX zit

Thanks, als het op Bolero al 0.12% is, is het zeker een 0.12% gevalletje.Gewoon even een aankooporder simuleren en je weet het
Via Bolero momenteel: 0,12
De excel ook ergens beschikbaar?
Een handig overzicht van de GOTO ETF's in België
Dat volg je beter in de originele thread/vraag je beter aan de maker van de Excel op Reddit:De excel ook ergens beschikbaar?

Ik doe exact hetgeen je wil gaan doen sinds 2 jaar via degiro. Geen nadelen, integendeel, kan het enkel aanraden. Enigste wat je moet doen is buitenlandse rekening aangeven bij nbb en jaarlijkse belastingaangifte.Alllen,
Ik heb hier enkele pagina's gelezen maar kom niet tot een duidelijk antwoord.
Ik had tot voor kort een bepert aantal ETF's op het platform van Binckbank. Nu is alles sinds deze week overgezet naar Saxo. Als ik correct ben zijn de tarieven daar heel wat hoger dan diegene bij Binck. Ik zoek dus een nieuw platform dat overzichtelijk is en natuurlijk zo een laag mogelijke kosten heeft. Ter info: in de toekomst zou ik graag elke maand een vast bedrag ik denk aan bijvoorbeeld 500 - 1000euro willen storten in de ETF's.
Iemand tips voor een goed platform? Zelf dacht ik bijvoorbeeld al aan Bolero.
edit: Ik zie dat Bolero ongeveer dezelfde tarieven heeft als Saxo. Maar De Giro met hun kernselectie veel voordeliger is. Zijn er grote nadelen om een Nederlands platform te gebruiken?
Merci!