Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waarom dit bedrag niet gewoon verder investeren in VWCE?Hier vandaag voor de eerste keer eens FTSE All-World gekocht om wat minder US-gericht te zijn. Jammer genoeg geen "ex US" versies op degiro te vinden.
Zit nog met een 60k die ik ergens in wil beleggen, maar ik vind het lastig om te diversifiëren. Ik ken te weinig van specifieke industrieën om daar op te gokken en specifiek opsplitsen naar een ETF uit Europa ofzo, daar heb ik het gevoel dat de Europese grote bedrijven over het algemeen veel trager lijken te gaan dan US of China bvb...
En Emerging Markets heb ik al wel een tijdje, maar dat beweegt eerder horizontaal precies...
Interessanter niet perse, maar is samen met health care een mooie diversificatie vind ik en redelijk veilig.Waarom denken jullie dat water op de lange termijn interessanter is dan US of Global Stocks?
Wie weet vinden ze over een aantal jaren efficiënte manieren om zeewater te filteren.

In mijn geval: omdat die aan 1,32% TOB staat op Bolero. Dus zit ik in IWDA+EMIM.En waarom dit bedrag niet gewoon verder investeren in VWCE?
Hier vandaag voor de eerste keer eens FTSE All-World gekocht om wat minder US-gericht te zijn. Jammer genoeg geen "ex US" versies op degiro te vinden.
Zit nog met een 60k die ik ergens in wil beleggen, maar ik vind het lastig om te diversifiëren. Ik ken te weinig van specifieke industrieën om daar op te gokken en specifiek opsplitsen naar een ETF uit Europa ofzo, daar heb ik het gevoel dat de Europese grote bedrijven over het algemeen veel trager lijken te gaan dan US of China bvb...
En Emerging Markets heb ik al wel een tijdje, maar dat beweegt eerder horizontaal precies...
En waarom dit bedrag niet gewoon verder investeren in VWCE?
).Dat is nog steeds 56% US based en 22% tech. Dat is een serieuze overlap met S&P500 en MSCI World (en daar heb ik al het grootste deel van portefeuille in steken...)En waarom dit bedrag niet gewoon verder investeren in VWCE?
Hier vandaag voor de eerste keer eens FTSE All-World gekocht om wat minder US-gericht te zijn. Jammer genoeg geen "ex US" versies op degiro te vinden.

En wat vind je daar dan nadelig aan? Voor mijn passieve portefeuille ben ik best tevreden om de world index te volgen. Als je zelf keuzes gaat beginnen maken van sectoren of andere regio's die het in de toekomst zouden beter doen , dan neem je volgens mij toch meer risico.Dat is nog steeds 56% US based en 22% tech. Dat is een serieuze overlap met S&P500 en MSCI World (en daar heb ik al het grootste deel van portefeuille in steken...)
Wat is dat eigenlijk een "small cap"? Ik ben dat hier al regelmatig tegengekomen, maar geen flauw idee wat het effect het eigenlijk heeft op de ETF.
A small-cap is a public company whose total market value, or market capitalization, is about $300 million to $2 billion. The precise figures vary.
Small-cap investors generally are looking for up-and-coming young companies that are growing fast. That is, they're looking for the large caps of the future.
Zijn de IWDA en EMIM dan nog niet aan 1,32% TOB op Bolero?In mijn geval: omdat die aan 1,32% TOB staat op Bolero. Dus zit ik in IWDA+EMIM.
Zit ook wel nog met wat belegbaar kapitaal waar ik momenteel wat in dubio over zit.
Wat is dat eigenlijk een "small cap"? Ik ben dat hier al regelmatig tegengekomen, maar geen flauw idee wat het effect het eigenlijk heeft op de ETF.
Neen , op IWDA en EMIM betaal je 0,12% TOB. Deze zijn wel op de "correcte" manier aangegeven.Zijn de IWDA en EMIM dan nog niet aan 1,32% TOB op Bolero?
Iemand een idee hoe het zit met CNDX?Neen , op IWDA en EMIM betaal je 0,12% TOB. Deze zijn wel op de "correcte" manier aangegeven.
Beter nog wat lager gezetGisteren order ingesteld op iwda aan 76,99. Wie had gedacht dat het zo rap 'prijs' zou zijn.