kinxton
Active member
Als je over een polis spreekt lijkt me dit geen trust fonds dan maar een verzekeringspolis, dus wellicht niet meer dan een soort ondermaats presterende levens- & pensioenspaarverzekering waar de rest van de winsten rechtstreeks naar de verzekeringsmaatschappij vloeit.Ik heb iets gelijkaardigs, zou eens de details moeten opzoeken maar komt erop neer dat er sinds mijn geboorte XX EUR/m (ik denk rond de 120) gestort wordt in een polis à 4,75%. Deze polis loopt tot 2052 en zal tegen dan +/- 475K waard zijn (via compounding intrest).
Een trust fonds oprichten lijkt me dan ook iets voor de 'echte' superrijken, meer info gevonden op:
Definitieve doorbraak voor de trust…
Er werd recent een erg positieve ruling afgeleverd over het gebruik van de trust. Betekent dit de doorbraak van het gebruik van een trust in het kader van estate planning? Eerst schetsen we kort wat een trust is en wanneer het zinvol is dit te gebruiken.Wat is een trust?Een trust
www.bespaarbelastingen.be
Trust fund opzetten en afgezonderd particulier vermogen trusts
Trust fund? Weten hoe u een trust fund kunt opzetten en wat de regels van afgezonderd particulier vermogen, trust funds, in Nederland zijn? Wij helpen u.
Voor de kleine huis-tuin-keuken belegger die ook wat voor z'n kinderen wil doen kan je dus best een brokerrekening openen op naam van je minderjarig kind en daarop als gevolmachtigde storten en investeren. Zolang ze het niet ontdekken en je er niks over zegt kan je zo blijven door doen...
. Dus daarom willen ze dat onder controle houden.