Essen Spiel 2021

Wacko Santa

Well-known member
Zijn er hier nog mensen die volgende week naar Essen Spiel gaan? De grootste spelbeurs ter wereld (hoewel dit jaar mssn uitzonderlijk eens gepasseerd door GenCon?)
 
Ik skip helaas dit jaar. Een peuter en een kleuter in huis en Corona maakten de beslissing minder moeilijk om niet te gaan dit jaar. Hopelijk volgend jaar opniew van de partij.
 
Al vele vele jaren trouwe bezoeker geweest, maar beslist als groep om niet meer te gaan dit jaar.
De traditie van "huur huisje, breng games en drank, en sluit u 4 dagen op om te gamen en zuipen" blijft wel staan (gelukkig).
 
Nope, jammer genoeg gaan ook wij deze editie skippen. Misschien dat we de spellenbeurs in Utrecht aandoen, we zien wel :)
 
Ik ga zondag, pre corona twee maal de 4 dagen geweest. Ik heb nihil verwachtingen dit jaar. Ben es benieuwd, gevoel dat het gaat tegenvallen
 
Tabanussi, Origons: The First Builders, Stroganof, Darwin's Journey Star Scrappers: Orbital heb ik al in pre-order staan of via Kickstarter.

Messina 1347, Bitoku en Ark Nova ga ik precies wel eens moeten checken, die komen in veel lijstjes/loot pics terug.

Golem zegt mij qua stijl/artwork helaas weinig, ondanks dat ik fan ben van de designers.
 
Tabanussi, Origons: The First Builders, Stroganof, Darwin's Journey Star Scrappers: Orbital heb ik al in pre-order staan of via Kickstarter.

Messina 1347, Bitoku en Ark Nova ga ik precies wel eens moeten checken, die komen in veel lijstjes/loot pics terug.

Golem zegt mij qua stijl/artwork helaas weinig, ondanks dat ik fan ben van de designers.
Star Scrappers kon via mij op CrowdFinder.
 
Terug
Bovenaan