Muscleduck
Well-known member
Conversatie die ik gisteren had:Eens een verhaaltje van de andere kant ook. Klant die deze week belde om nen nieuwe wc-bril te komen plaatsen. Die zei, ja mijn vrouw is de zondagvoormiddag thuis.
ik: "Wij werken nog tot donderdag, daarna begint het bouwverlof"
klant: "Kan je dan volgende week komen opmeten?"
En ja ook mensen die de zaterdag bellen of na 18h 's avonds. Nu goed, als ik nog aan mijn bureau zit pak ik wel af daar niet van, maar toch. Ik zou dat zelf nooit doen.
En nog een laatste: klant belt voor opmeting. Da's al de 3e keer op een goeie week, terwijl ik had gezegd dat WIJ gingen bellen om af te spreken. het is nu eenmaal druk. Klant zegt letterlijk "dus ik moet u niet meer bellen u belt me zelf terug?" ik zeg "ja mijn collega van de planning belt u zo spoedig mogelijk". Letterlijk 2 of 3 uur later belt die dus WEER.
Langs de andere kant is het met professionele klanten ook triestig gesteld. Alle keren vragen we "ligt all ebekabeling klaar etc" en pakt dat we op 8 van de 10 werven niet alles kunnen uitvoeren omdat niet alles klaar ligt.
Of een tijd geleden nog: 2 identiek dezelfde installaties, plan gegeven dat zeer simpel toont wat er moet gebeuren. Collega komt toe: beide installaties zijn compleet verkeerd EN DAN NOG EENS VERSCHILLEND VAN ELKAAR. Hoe doet ge dat allez...
Laatst bewerkt:
Ik veronderstel dat dit uitzonderingen zijn?