Suphafly
Well-known member
Ondertussen is ons afwasmachine al 6 maand (de nieuwe keuken 8 maar afwasmachine was later geleverd) geplaatst.
Nu gaat die deur niet volledig horizontaal, zeer storend want het karretje blijft dus niet staan, en loopt altijd vast bij het inrollen.
Nu dacht ik altijd dat dit af te regelen viel, maar was een beetje lui, dus had er
Nog niet naar gekeken.
Vandaag maar eens ff de handleiding erbij gepast, blijkt dat het maximale voorpaneel 72cm mag zijn en het onze is 74,5 cm.
De keukenbouwer heeft ons gewoon geen compatibel materiaal geleverd en geïnstalleerd.
Alleen een ander afwasmachine plaatsen is de juiste oplossing,
Ofwel het voorpaneel hoger hangen maar dan staat het niet meer in lijn.
Ik verwacht geen oplossing… wel zeer jammer
Nu gaat die deur niet volledig horizontaal, zeer storend want het karretje blijft dus niet staan, en loopt altijd vast bij het inrollen.
Nu dacht ik altijd dat dit af te regelen viel, maar was een beetje lui, dus had er
Nog niet naar gekeken.
Vandaag maar eens ff de handleiding erbij gepast, blijkt dat het maximale voorpaneel 72cm mag zijn en het onze is 74,5 cm.
De keukenbouwer heeft ons gewoon geen compatibel materiaal geleverd en geïnstalleerd.
Alleen een ander afwasmachine plaatsen is de juiste oplossing,
Ofwel het voorpaneel hoger hangen maar dan staat het niet meer in lijn.
Ik verwacht geen oplossing… wel zeer jammer
Van een andere aannemer kreeg ik altijd facturen waarop letterlijk stond: "onmiddellijk te betalen". Dat waren werken met veel zwaardere impact en facturen van duizenden euro's, daar heb ik toch een weekje de tijd genomen om alles grondig te inspecteren. En ja hoor, nog geen week later kreeg ik al mails "of er iets verkeerd was gelopen bij de betaling?".