Situatie: Woon op appartement boven een winkel. Heb vorig jaar een digitale meter gekregen maar winkel heeft pas ene laten zetten woensdag 8/3. Toevallig de laatste dag dat ik hier was in de ochtend, pas terug op app. sinds zondag 12/03 in de avond.
Hebben die sukkelaars de elektriciteit aan de digitale meter uitgezet en niet nagekeken, waardoor ik geen elektriciteit had op het appartement. Frigo, verwarming, ... alles stond uit.
Was al ne zure, maar nu open ik de Luminus app om verbruik wat op te volgen.
Geen verbruik van woe-za, maar verbruik zondag 12/03:
99.999 m3, kostprijs 120.000€
Na mijn bijna hartaanval een mail gestuurd naar Luminus met screenshots, want niet telefonisch bereikbaar na 18u.
Al naar Fluvius gebeld om te vragen om mijn werkelijk verbruik zo spoedig mogelijk door te sturen als "bewijs", maar die vriendelijke man kon mij totaal niet helpen. "Ah, pak ne foto van de laatst gemeten dag van My Fluvius, succes verder.
Dan begon hij nog te discussiëren dat Luminus niet kan weten hoeveel ik verbruik, aangezien ze het laatste verbruik hebben doorgestuurd op 06/02. Dus dat die app dat onmogelijk kan weten, en dat hij niet snapt hoe ze elke dag het verbruik kunnen weergeven.
Ik hoop dat ze die App aanpassen, want als ze dit nemen als werkelijk verbruik, wtf zelfs Luminus.
Heb net in februari afrekening gehad, dus dit zou dan tot volgend jaar boven mijn hoofd hangen? Ben er echt niet gerust op.