Meerkat
Active member
Ik ben zonet overgeschakeld van Optifix februari naar Optifix maart. Nu, ik was de prijzen aan het vergelijken bij 'mijn contract' en had de indruk dat de prijzen weer fors naar beneden zijn gegaan. Bleek dat ik daar nog mijn prijzen zie van januari, maar volgens het contract zou dit moeten ingegaan zijn 21 februari.
Of komt dat omdat het grootste deel van mijn recente factuur nog op de prijzen van januari zat?
Ik kan trouwens mijn voorschotfactuur nog niet aanpassen, omdat in februari ik een afrekening zou moeten krijgen. Enig idee wanneer die zou komen? Februari is wel nog maar 2 dagen gepasseerd, maar ik zou wel mijn voorschot willen gaan aanpassen want die is nog gebaseerd op Optifix augustus
Of komt dat omdat het grootste deel van mijn recente factuur nog op de prijzen van januari zat?
Ik kan trouwens mijn voorschotfactuur nog niet aanpassen, omdat in februari ik een afrekening zou moeten krijgen. Enig idee wanneer die zou komen? Februari is wel nog maar 2 dagen gepasseerd, maar ik zou wel mijn voorschot willen gaan aanpassen want die is nog gebaseerd op Optifix augustus

. We hadden al 2300 euro op de energierekening van voorgaande jaren, We gaan 3-4 jaar voort kunnen met dat bedrag en de nieuwe prijzen