Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kost je iets meer nu dan de huidige maandtarieven. Aanhouden blijft het advies voorlopig nog.Ik zit hier nog met de Luminus Optifix, aanvang 22/09/22 aan 23,76 c€/kWh,
het is toch nog steeds interessant om deze aan te houden he?
heb niet meteen zicht op de huidige tarieven..
Misschien moeten we dit elke nieuwe pagina bovenaan in het vet herhalenHet kost je iets meer nu dan de huidige maandtarieven. Aanhouden blijft het advies voorlopig nog.

Misschien moeten we dit elke nieuwe pagina bovenaan in het vet herhalen
Ik heb die vraag hier de laatste weken al te vaak zien voorbij komen.

Vanaf de lente gaat er terug een rush zijn omnde voorraden te vullen. Ge zult zien dat de prijzen dan terug zullen stijgen.Ik heb ook optifix met tarieven van augustus maar start 01/11. Ik ga sowieso in november en evt december de situatie opvolgen, maar ik snap mensen die toch teruggaan naar variabel.
Waar haal je zo'n bol ? Ik wil ook in de toekomst kunnen kijken!Vanaf de lente gaat er terug een rush zijn omnde voorraden te vullen. Ge zult zien dat de prijzen dan terug zullen stijgen.
Jep.Met wat de overheid ons gaat toesteken komende 5 maanden blijf ik zeker nog zitten op Optifix
Zien volgende winter wel hoe de situatie dan is
De energiekorting van 196 euro per maand wordt verlengd tot maart 2023
Kweenie 50 is toch nie weinig per maandIk heb een kennis die zijn optifix van augustus geannuleerd heeft en heeft ingetekend op een variabel bij een andere leverancier via mijnenergie.be.
Om 50 euro te besparen per maand![]()
Kweenie 50 is toch nie weinig per maand
Ge kunt ook bij uw optifix 50€ minder voorschot betalenKweenie 50 is toch nie weinig per maand

Waarom?Het kost je iets meer nu dan de huidige maandtarieven. Aanhouden blijft het advies voorlopig nog.
Omdat je voor een kleine meerkost op dit moment, zekerheid koopt voor niet 1 maar 2 winters. Stel dat we een heel koude winter krijgen en de voorraden ferm slinken, kan het zijn dat de tarieven voor januari bvb aan 38 cent liggen.
Wie kiest voor een vast tarief kiest ervoor NIET te speculeren wat de markt zal doen.