SomeDude
Banned
Het zijn OOK die mensenMaar het zijn totaal NIET die mensen die zitten te klagen!
Hoe wereldvreemd kun je zijn? Denk je nu echt dat dat voor iedereen zo is dat ze nu in de miserie zitten dat ze die laatste nieuwe iphone net gekocht hebben en daardoor hun elektriciteit niet kunnen betalen??? Alli zooo een negatieve houding echt waar. Da gij nog niets van an uw hart hebt.
En de vergelijking met uw station en buitenland houdt steek 1on1. Als ge van mening zijt dat de mensen niet een keer mogen klagen over de naft dat hoog is, awel dan moet gij in mijn ogen ook niet staken over de absurde welvaartsverdeling in dit land.
Pas op, ik begrijp uw mening he. En het is idd wel soms wraakroepend hoe de onverdeeld het soms lijkt. Maar wees blij dat je hier in dit land woont en niet in Timboektoe.
Recent nog in de krant: dikke vrijstaande villa met zwembad + elektrische auto maar ze hadden geen geld om de energiefactuur te betalen
Of maandag in dat VTM programma: 3-4 kinderen op de wereld zetten kunnen ze, maar geen geld om hun rekeningen te betalen terwijl die stijging dus hoogstens 1 jaar is he en die kinderen van dat eerste koppel er allemaal 12+ uit zagen.
Of familie dat les geeft: leerlingen hebben geen stylo want geen geld voor, maar ze hebben wel de nieuwste iphone van 1000 euro. En dat zijn er dan die genieten van sociaal tarief.
Dus nee ik ben niet wereldvreemd
.