Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dikwijls omdat er gedurende het jaar een gat van pakweg 100 - 150€ / maand is ontstaan en je dicht bij de jaarafrekening zit. Men wilt dat gat zo snel mogelijk terug toe zodat de eindafrekening 0 is.Een familielid van me heeft gisteren een aanpassing van z'n variabel contract (elektriciteit + gas) gekregen:
Voorstel om z'n maandelijks voorschot van €82 naar €640(!) te verhogen.
Men gebruikt gemiddelde statistieken van digitale gebruikers om jouw verbruik per maand te schatten. Wat jouw moeder vertelt is een vast tarief.Hoe werkt een variabel tarief als je geen digitale meter hebt? Mijn moeder heeft een variabel tarief en zegt dat het tarief bij de afrekening telt voor heel het jaar?
Je hebt uw verbruik per jaar. Dat smeert men uit volgens een verbruikersprofiel, gestandaardiseerd, waardoor je een verbruik per maand hebt. En dat wordt dan vermenigvuldigd met de kostprijs per kwh per maand waarvan dan daarna de totaalsom gemaakt wordtHoe werkt een variabel tarief als je geen digitale meter hebt? Mijn moeder heeft een variabel tarief en zegt dat het tarief bij de afrekening telt voor heel het jaar?
De EV rijders krijgen ineens bangDie tarieven zijn ronduit geschift. All in zit je aan € 0,9/ kWh.
Als je geen solar hebt ben je echt zwaar geld aan het verbranden.

Dat is per wasmachine dat je draait, €0,9 aan stroomkosten. Howly guacamoly..
De EV rijders krijgen ineens bang
Is toch te verwachten dat dit het nieuwe normaal word.
Als diesel en benzine er stilaan uitgaat moeten ze het ergens anders halen in de toekomst.
En hebben ze ineens wat ze willen,arme en rijke klasse
Gas zakt door naar 257,7€ momenteel.
Nogmaals, het beerputtopic is wat verder.De EV rijders krijgen ineens bang
Als diesel en benzine er stilaan uitgaat moeten ze het ergens anders halen in de toekomst.
Misschien tijd om een wat milieuvriendelijkere ketel te zettenIk beleg ook in gas, elke maand om 250 euro. Zie mijn winst meestal wel in rook opgaan.
Wie is "ze" en waarom willen ze "arme en rijke klasse"?De EV rijders krijgen ineens bang
1 euro per maand... En ik heb dat abonnement zelfs niet, het gratis luik doet alles wat ik wil.Bah. Voor bepaalde functies te kunnen gebruiken moet je een abonnement afsluiten!!!
Wat een ripoff.
Misschien moet iemand is tegen Luminus zeggen dat hun pie chart voor de prijssamenstelling niet meer echt up to date is.Tarieven Comfy+ september 2022: https://docdro.id/cVW30pS

Men gebruikt gemiddelde statistieken van digitale gebruikers om jouw verbruik per maand te schatten. Wat jouw moeder vertelt is een vast tarief.
Bedankt mannen. Ik had al zo'n vermoeden dat dit niet juist was.Je hebt uw verbruik per jaar. Dat smeert men uit volgens een verbruikersprofiel, gestandaardiseerd, waardoor je een verbruik per maand hebt. En dat wordt dan vermenigvuldigd met de kostprijs per kwh per maand waarvan dan daarna de totaalsom gemaakt wordt
FtfyDie voelen dus nog helemaal niets van de huidige energiecrisis![]()
Dan moet je natuurlijk wel nog voldoende over hebben van uw loon om dat af te kunnen betalen. Vooral voor alleenstaanden met een hypotheek zal dat al geen optie zijn om bvb 10j lang 200 euro meer af te betalen per maand.Anderzijds gaat er ook een deel van de mensen die het geld niet liggen heeft wel kunnen lenen om er te leggen. Een lening die vanaf maand 1 geld opbrengt ipv kost.

Graag tips hoe je dat bereikt hebtIk heb in april de vrouw heel hard moeten bewerken om zonnepanelen te kopen
Maar nu is ze content