In 2025 is dat verhaaltje ook voorbij.Ik ben zo jaloers op mijn schoonouders met hun 40 zonnepanelen, terugdraaiende teller en elektrische verwarming. Die voelen dus helemaal niets van de huidige energiecrisis![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In 2025 is dat verhaaltje ook voorbij.Ik ben zo jaloers op mijn schoonouders met hun 40 zonnepanelen, terugdraaiende teller en elektrische verwarming. Die voelen dus helemaal niets van de huidige energiecrisis![]()
Correctie: heb het juist voor mij liggen: 85,53€cent dag en 72,69€cent nachtJuist van iemand gehoord dat die van Luminus al de tarieffiche van september doorgestuurd heeft gekregen van Comfy+ voor elektriciteit: dagtarief 80€cent, nachttarief 72€cent![]()
Ja, maar ondertussen zijn er wel weer drie winters overbrugd die een ander niet kan doen. Aan de huidige prijzen is dat een schoon spaarpotje.In 2025 is dat verhaaltje ook voorbij.
Gohja, die hebben al een grote thuisbatterij ook. En reken maar eens wat voor geld die uitsparen op 3-4 jaar tijd in vergelijking met anderen. Die stoken hun huis eigenlijk al maar heel weinig echt warm en hebben een kachel in de living staan ook (iets ouder huis, dus ook geen open landscape). Als je daar de injectie gaat bijtellen gaan die volgens mij nog niet eens veel betalen.In 2025 is dat verhaaltje ook voorbij.

Kan ik pdf toevoegen?Bron, pdf?![]()
Ergens uploaden en link hier plaatsen.Kan ik pdf toevoegen?
Geen idee waarvoor je die bepaalde functies nodig hebt. Ik heb daar nooit een abonnement op genomen en dat doet alles wat ik nodig heb. Is heus geen ripoff, dan zou ik dat hier niet posten hé..Bah. Voor bepaalde functies te kunnen gebruiken moet je een abonnement afsluiten!!!
Wat een ripoff.
Je hebt het abbonement echt niet nodig, draagt weinig bij.Bah. Voor bepaalde functies te kunnen gebruiken moet je een abonnement afsluiten!!!
Wat een ripoff.
Tarieven Comfy+ september 2022: https://docdro.id/cVW30pSErgens uploaden en link hier plaatsen.
Absurd. Als ik daar vanonder de samenstelling vd prijs lees, zie ik enkel energie + btw staan, dus transport en heffingen moeten daar dan nog op? Da's dan eigenlijk een euro per kwh?Tarieven Comfy+ september 2022: https://docdro.id/cVW30pS
Zelfde bedrag hier. Komen van 75. En nu 350, met zonnepanelen. Shit is hitting some fans soon.Ook nog Optifix genomen voor 2 jaar, 350 per maand voor gas en elektriciteit
Dat pikt toch wel voor iemand die een jaar geleden nog aan 80 per maand zat. Nu is mijn gasverbruik wel nog aan dat van vorig jaar berekend, en dat ga ik fors laten zakken door mijn verwarming 2 graden minder te zetten.
Dat is per wasmachine dat je draait, €0,9 aan stroomkosten. Howly guacamoly..Absurd. Als ik daar vanonder de samenstelling vd prijs lees, zie ik enkel energie + btw staan, dus transport en heffingen moeten daar dan nog op? Da's dan eigenlijk een euro per kwh?
Die tarieven zijn ronduit geschift. All in zit je aan € 0,9/ kWh.Tarieven Comfy+ september 2022: https://docdro.id/cVW30pS
The fuck, dat is 27 cent per kWh erbij tegenover augustus 2022.Tarieven Comfy+ september 2022: https://docdro.id/cVW30pS
Als je dus al geen geld voor solar had, gaat er de komende maanden/jaren al niks voor opzijgelegd kunnen worden.Als je geen solar hebt ben je echt zwaar geld aan het verbranden.
Anderzijds gaat er ook een deel van de mensen die het geld niet liggen heeft wel kunnen lenen om er te leggen. Een lening die vanaf maand 1 geld opbrengt ipv kost.Als je dus al geen geld voor solar had, gaat er de komende maanden/jaren al niks voor opzijgelegd kunnen worden.
Met de maximale 700 euro vermindering die door de regering wordt voorgesteld, zullen we het ook niet moeten doen.
Dit is dan enkel nog de particuliere markt. Ik zie veel bedrijven op de fles gaan zo.
85 cent + 16 cent is >1 euro hoor en dus groter als uw 0,9...Die tarieven zijn ronduit geschift. All in zit je aan € 0,9/ kWh.
Als je geen solar hebt ben je echt zwaar geld aan het verbranden.