“Winst” of anders gezegd “Minder verlies”. Het is hoe je het bekijkt.
Ututut, winst. Positivo modus aan!
Ik zet dat in mijne excel en reken me rijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
“Winst” of anders gezegd “Minder verlies”. Het is hoe je het bekijkt.
Ututut, winst. Positivo modus aan!
Met uwe winst kun je meer gas verbruiken en zo de prijs verder opdrijven en bijgevolg nog meer winst makenUtutut, winst. Positivo modus aan!

Hoe hij geraakt niet aan optifix?Zoals voorspelt had de papa efkes tijd nodig gewoon: hij raakt net als ik niet tot aan de optifix, enkel comfy dus mag ik zijn overstap regelen. Good daddy!![]()
Hoe hij geraakt niet aan optifix?
't Is mijne momenten om te shinen hè nu!Hoe hij geraakt niet aan optifix?

![]()
Verander je best nu van energieleverancier? Is jouw voorschotfactuur ‘oké’? En wat als je niet meer kan betalen? Jullie vragen beantwoord
“Met welke vragen zit jij over je energiefactuur?” Via een oproep op onze site, vroegen we aan onze lezers met welke vragen zij zitten over hun energiefactuur. De meest voorkomende vragen schotelden we voor aan experts. Dit zijn jullie meest prangende energievragen, en de antwoorden.m.nieuwsblad.be
Luc Demeyere, energiebedrijf ENBRO.
Als ik nog een vast energiecontract te pakken kan krijgen, is dat dan de beste optie?
Demeyere: “Nee, zeker niet doen. De prijzen zijn nu torenhoog. Een vast contract is voordelig indien het dateert van toen de prijzen nog laag waren.”
Ferme expert![]()
Ik heb geen digitale meter of terugdraaiende teller. Wat kan ik doen om mijn gasverbruik in de gaten te houden?
Van Paemel: “Dat is heel moeilijk. Er zijn er die hun meterstand wekelijks bijhouden in een Excelbestand. Maar dat is natuurlijk erg tijdsintensief.”
Ik heb de app EnergieID dus ik moet zelfs nog geen blad en pen zoeken!Men neemt een blad en een pen en gaat kijken op de meter. 2 minuten werk. Als ge dat intensief noemt, wat een luie hond zijt ge dan.
Lijkt idd wel handig!Ik heb de app EnergieID dus ik moet zelfs nog geen blad en pen zoeken!

Dat wil dus zeggen 8 - 9 cent bij bij de gasprijs (dus grofweg 33-34cent/kwh). Variabele gaat natuurlijk wat goedkoper zijn.Juist van iemand gehoord dat die van Luminus al de tarieffiche van september doorgestuurd heeft gekregen van Comfy+ voor elektriciteit: dagtarief 80€cent, nachttarief 72€cent![]()
Samen met een goed injectietarief heb je een thuisbatterij op 8,5 weken terugverdiend!Juist van iemand gehoord dat die van Luminus al de tarieffiche van september doorgestuurd heeft gekregen van Comfy+ voor elektriciteit: dagtarief 80€cent, nachttarief 72€cent![]()
FTFYSamen met een slecht injectietarief heb je een thuisbatterij op 8,5 weken terugverdiend!
Bron, pdf?Juist van iemand gehoord dat die van Luminus al de tarieffiche van september doorgestuurd heeft gekregen van Comfy+ voor elektriciteit: dagtarief 80€cent, nachttarief 72€cent![]()

Zelfs met een digitale meter een aanrader want dan kan je live je gebruik monitoren. Zo krijg je een beter zicht wat het nu kost om bv. de droogkast op te zetten.Voor degene met een digitale meter, koop u gewoon de homewizard P1 meter met bijhorende app. Da's een beetje een Google chromecast voor uw digitale meter
![]()
HomeWizard - Wi-Fi Energie Monitor - P1 Meter - Energie Verbruiksmeter - Inzicht in je... | bol
HomeWizard - Wi-Fi Energie Monitor - P1 Meter - Energie Verbruiksmeter - Inzicht in je stroomverbruik via App. Let op!: Als je een slimme meter hebt met...www.bol.com
Bah. Voor bepaalde functies te kunnen gebruiken moet je een abonnement afsluiten!!!Voor degene met een digitale meter, koop u gewoon de homewizard P1 meter met bijhorende app. Da's een beetje een Google chromecast voor uw digitale meter
![]()
HomeWizard - Wi-Fi Energie Monitor - P1 Meter - Energie Verbruiksmeter - Inzicht in je... | bol
HomeWizard - Wi-Fi Energie Monitor - P1 Meter - Energie Verbruiksmeter - Inzicht in je stroomverbruik via App. Let op!: Als je een slimme meter hebt met...www.bol.com