En vergeet niet dat energieleveranciers ook mee lezenLaten we het hierbij gewoon houden. Alles is nu al wel gezegd.
50% van de mensen hier bekijken het eerder vanuit het meest negatieve standpunt: Hope for the best, but expect the (very) worst (scenario).
De andere helft gaat eerder uit van een positiever standpunt. Hopen dat het toch niet zo erg wordt en daarop eerder gokken / rekenen.
Ik denk dat al de rest een beetje rond te pot draaien is, en op hetzelfde neer komt![]()

maar ook zonder te verwarmen wordt het nooit echt koud. Ik woonde altijd in appartementen of rijhuizen dus je krijgt sowieso al warmte van de buren, er is warmte van de zon overdag, oven en fornuis geven ook warmte af enzoverder. Als het dan wat oke geïsoleerd is (pakweg vanaf epc C) en je verwarmt enkel jezelf extra (via deken, kruik) geraak je betrekkelijk vlot de winter door. Het was mijn vriendin die een paar jaar geleden met die warmwaterkruik op de proppen kwam, ik stond daar wat sceptisch tegenover want ik vond dat zo'n typisch West-Vlaamse boerending maar dat is echt WARM en het houdt de warmte ook lang bij. Het kost ook niks. Grote aanrader voor iedereen.