Stond duidelijk bij voor 2 jaar.2j? Kan toch maar voor 1j?
Ik had wel al een klant account.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond duidelijk bij voor 2 jaar.2j? Kan toch maar voor 1j?
Optifix is 2 jaar he2j? Kan toch maar voor 1j?
In mijn contract staat dat de prijs voor 1j vast ligt, nieuwe klant.Optifix is 2 jaar he
Ik acht de kans ook groot dat optifix voor september ook al een prijsverhoging gaat krijgen (maar dat is een gok, geen zekerheid)
Vast of variabel, ik verkondig hier al enkele jaren dat je best een vast contract voor 3 jaar neemt. En switcht naar een ander vast contract voor 3 jaar wanneer de marktprijs daalt, en rustig blijft zitten wanneer de markt stijgt. Ik hoop dat er toch een paar mensen hier mijn advies hebben opgevolgd.
De optifix van 2j krijg je enkel als je de linkt hebt naar die pagina. In de tariefvergelijker en op vergelijkingswebsites tonen ze enkel de formule van 1j.In mijn contract staat dat de prijs voor 1j vast ligt, nieuwe klant.
Ik heb idd op ingeklikt op de klantenzone van luminusDe optifix van 2j krijg je enkel als je de linkt hebt naar die pagina. In de tariefvergelijker en op vergelijkingswebsites tonen ze enkel de formule van 1j.
Die komt nergens (positief) naar boven in simulaties en bij De Inspecteur op Radio 2 was het ook overduidelijk dat dat tarief stilgezwegen moest worden precies.Zouden er bij Luminus nog geen Alarmbelletjes afgaan met hun optiflix.
Of hebben die nog zoveel voorraad en zekerheid ingebouwd
Zouden er bij Luminus nog geen Alarmbelletjes afgaan met hun optiflix.
Of hebben die nog zoveel voorraad en zekerheid ingebouwd
Gohja, ik zit hier ook in de twijfel fase.Voor die paar BG'ers....
De rest van de Belgen neemt variabel want goedkoper, ge zijt zot om ne vaste te pakken!

Net hier ook op ingetekend.Contract zat net in mijn mailbox. Luminus Optifix gas 2 jaar.
23,76 cent energieprijs
Denk niet dat Optifix momenteel 2 keer duurder is dan je variabeleGohja, ik zit hier ook in de twijfel fase.
De meerprijs die ik nu zou betalen (x2 in mijn geval) is dat op termijn wel degelijk goedkoper.
Kzit nu aan 60-70€/mnd met het variabel tarief. Met optifix aan 144€.
Mss win ik de komende maanden voorlopig nog het verschil (144-70€=74€..is effe heel simplistisch berekend, want ik weet dat de variabele nog aant stijgen is). En met 74€ "gewonnen", kan ik wel weer een "gratis" maand overbruggen tov Optifix.
Moeilijk uit te leggen in een tekst wat ik bedoel
Verbruik: 600 dag, 750 nacht en 3000kwh gas.
. Jammer dat velen niet beseffen dat die tarieven van variabele die ze te zien krijgen achter lopen
. Denk dat iedereen met variabel contract naar vast gaat overschakelen als de prijzen fors gedaald zijn, en de variabele tarieven duurder geafficheerd staan dan de vaste door het feit dat de tarieven van variabel achter lopen
.De optifix van 2j krijg je enkel als je de linkt hebt naar die pagina. In de tariefvergelijker en op vergelijkingswebsites tonen ze enkel de formule van 1j.
Dat kreeg ik dus nergens te zien, behalve op jouw link. Alles wat ik vond was comfy en comfy +.Het laagste vaste tarief van Luminus voor je elektriciteit en gas: BasicFix Online - Luminus.be
Gedurende 2 jaar ben je zeker van dit laagste vaste tarief van Luminus, waarbij je alles zelf online regelt. Ontdek BasiFix Online.www.luminus.be
Daar staat toch letterlijk 2 jaar?
Dat kreeg ik dus nergens te zien, behalve op jouw link. Alles wat ik vond was comfy en comfy +.
Alvast een bericht gestuurd naar de klantendienst om te wijzigen naar optifix.