Sinds 1 januari 2022 ben ik voor de appartementsblok, voor elektriciteit overgeschakeld naar een andere leverancier.
Echter halverwege juli heb ik nog steeds geen slotfactuur verkregen en ook nog geen tussentijdse afrekeningen van de nieuwe leverancier.
Ik heb wat liggen rondbellen om de xx tijd en telkens aan de lijn gekregen: "We brengen dit in orde"
Nu vandaag toch eindelijk iemand te pakken gekregen die het even in detail bekeken heeft.
Blijkbaar zijn mijn meterstanden door het nieuwe informaticasysteem 'verloren' geraakt en is dat dus in de soep gedraaid.
Fluvius heeft deze aldus nooit doorgestuurd naar beide partijen.
Ik heb nu aan Fluvius gevraagd om dit na te kijken en als bovenstaande klopt wat ik nu verder moet doen.
Echt erg is dit niet, want voor elektriciteit, en al zeker voor de appartementsblok kan er vrij éénvoudig een schatting van het verbruik gemaakt worden. (Het verbruik is al jaren alle maanden quasi identiek)
Maar ik vind het wel straf dat er dus nooit meterstanden zijn uitgewisseld en dat geen haan daar naar kraait.
Wel uiterst bizar hoe vlot dat allemaal gaat. Het is hier vroeger al eens aangehaald, maar je kan poepsimpel iemand anders in het zak zetten door een contract aan te gaan waar je niet vanaf weet.
Er loopt wel meer fout ..