Alé, 10 dagen na de 6e poging om mijn foutieve eindfactuur te betwisten (6x genegeerd) en 9 dagen nadat ik alle documentatie met begeleidende brief aangetekend verstuurde, krijg ik nu een SMS van Mega dat ik nog 48 uur heb of er wordt een incassobureau aangesteld. Voor de zekerheid ga ik die ook nog eens betwisten.
Dat kan toch niet dat er nu nog steeds niemand ook maar 1 mail of brief gelezen heeft, dit is toch echt van kwade wil zijn? Mails en brieven totaal negeren, telefonisch compleet onbereikbaar, ... Dat is toch absurd?
Eigenlijk zou ik die sms moeten aangeven bij de politie als oplichting.
Als die effectief een incassobureau een factuur laten sturen, moet ik die dan opnieuw betwisten, allemaal goed en wel. Maar de volgende stap is de zwarte lijst van energieleveranciers? Wat dan? Omdat Mega hun zaakjes niet op orde heeft zou ik als brave consument op zo'n lijst komen?
@makila Heb je uw sms nog niet gehad?
Dat kan toch niet dat er nu nog steeds niemand ook maar 1 mail of brief gelezen heeft, dit is toch echt van kwade wil zijn? Mails en brieven totaal negeren, telefonisch compleet onbereikbaar, ... Dat is toch absurd?
Eigenlijk zou ik die sms moeten aangeven bij de politie als oplichting.
Als die effectief een incassobureau een factuur laten sturen, moet ik die dan opnieuw betwisten, allemaal goed en wel. Maar de volgende stap is de zwarte lijst van energieleveranciers? Wat dan? Omdat Mega hun zaakjes niet op orde heeft zou ik als brave consument op zo'n lijst komen?
@makila Heb je uw sms nog niet gehad?