Renegadexxripxx
Well-known member
Ik dacht eerst dat ik mijn contract had vernieuwd van Luminus maar dat is volgens mij niet gebeurd.
Indien jullie het contract hebben aangepast staat er dan ook effectief een einddatum in jullie contract? Bij mij staat momenteel nog "Einddatum contract: 31/10/2025"
Dus volgens mij zit ik momenteel aan het contract van oktober 2023. Het tarief bedraagt 7,599.
Ik kan dus beter overschakelen naar het tarief van oktober 2024 van "Gas: 6.52 c€/kwh"
Klopt het dat ik inderdaad niet ben overgegaan (ik dacht dat ik was overgegaan in februari). Hoe moet ik precies overgaan naar het contract van oktober 2024?
Alvast bedankt!
1) check in uw mails of je geen bevestiging hebt gekregen van uw aanvraag en daarna de bevestiging van uw overgang (nieuw energietarief) (ik heb die in een map gezet om het overzicht te bewaren)
2) indien ja -> neem contact op met luminus via hun chat/telefoon optie en bespreek het met hen zodanig dat ze u zetten op de datum van dat contract.
3) indien neen -> log in op uw luminus, selecteer contracten, daar zie je uw contract staan en klik dan op tarief aanpassen. Selecteer dan het tarief dat je wenst. En bevestig. In principe zou je dan een bevestigingsmail moeten krijgen en krijg je dat nieuwe tarief.
Mijn einddatum heeft zich effectief aangepast naar een hernieuwing van de 2 jaar met einddatum in maart 2026. Dus er moet iets misgegaan zijn bij U of je hebt iets vergeten te bevestigen of...

Zoiets was het tijdens de energiecrisis dacht ik.
Het is 140€ voor elektriciteit. (Vast - Nog Engie Easy 3 tem eind dit jaar)