Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Contract is afgesloten in maart zie ik, das toch al een dik half jaar geleden.Maanden geleden (en nog altijd) zaten de basicfix tarieven boven de 6 c/kwh voor een vast contract gas. Hoe kom je dan aan dit tarief?
Je kan beter zeggen (het beste is dan wel via email): Luminus geeft via mijnenergie 150€ korting (dat moet dan wel kloppen). Wat stellen jullie tegenover? (Want als trouwe bestaande klant krijg je meestal niets van kortingen héDaarnet eens naar Engie gebeld met de vraag of m'n contract niet goekdoper kon.
Ze heeft het nagekeken en meteen aangepast, van een 'Easy' contract naar een 'Direct' contract.
Scheelt niet veel, €10 per 2 maand, maar toch de moeite en ik hoef er niets voor te doen.
) Garanties zijn er natuurlijk niet maar de kans bestaat dat ze die korting dan matchen en dat je dus méér krijgt dan die 10€ per 2 maand.Heb nu een digitale meter voor elektriciteit in mijn nieuwe woning. Ben aan't denken om om te schakelen naar zo'n reële maandelijkse afrekening ipv de voorschotten. Of zijn daar bepaalde nadelen aan waar ik nu niet aan denk?
Thx! Verwarming is met stookolie.Nadelen alleen als je elektrisch verwarmt denk ik. Dan betaal je de hoofdmoot van je stroom in 2-3 maand tijd ipv uitgespreid over 12 maand.
wat zegt de vtest? Want die voorschotten is toch ook maar en slag in het water...Net de afrekening van Luminus Basicfix gekregen, nog 204 euro op te leggen. Nieuw voorgesteld voorschot 236 euro.
Voorgesteld voorschot van Engie met dezelfde verbruiksscijfers: 159 euro (924 euro verschil op jaarbasis). Dat vind ik toch wel al stevig hoor.
Net de afrekening van Luminus Basicfix gekregen, nog 204 euro op te leggen. Nieuw voorgesteld voorschot 236 euro.
Voorgesteld voorschot van Engie met dezelfde verbruiksscijfers: 159 euro (924 euro verschil op jaarbasis). Dat vind ik toch wel al stevig hoor.
wat zegt de vtest? Want die voorschotten is toch ook maar en slag in het water...
Welk contract heb je uiteindelijk gekozen bij Engie? Flow of Drive?

Vraag me eigenlijk af waarom de vreg v test vraagt hoeveel vermogen mijn omvormer heeft als je al aanduidt dat je een digitale teller hebt. Heeft toch geen enkel nut want je betaalt geen prosumententarief meer.
capaciteitstarief wordt berekend op vermogen van de omvormer
capaciteitstarief wordt berekend op vermogen van de omvormer
*prosumententarief. En dat is enkel bij een analoge meter.capaciteitstarief wordt berekend op vermogen van de omvormer